• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402072517262
  • خبرنگار : 50658

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین حضور بهمن عسگری در پیکارهای کاراته قهرمانی جهان، پذیرایی فوتبالیست های شمس آذر از نماینده تبریز و تجلیل از بانوی کبدی کار قزوینی در نشست نایب رئیسان کشور خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

ترکیب نهایی تیم ملی کاراته کشورمان در حالی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد که با نظر کادرفنی بهمن عسگری هم ملی‌پوشان را همراهی خواهد کرد. عسگری در بخش کومیته تیمی به همراه ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری و محمود نعمتی به مصاف رقبا می‌رود.

عسگری سه نشان طلای کومیته تیمی و یک نشان زرین طلای کومیته انفرادی را در ویترین پرافتخار دوران ورزشی خود به ثبت رسانده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات کاراته ۲۰۲۳  قهرمانی جهان از دوم آبان ماه به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

پذیرایی فوتبالیست های شمس آذر از نماینده تبریز

 هفته دوم لیگ برتر امیدهای کشور در حالی  برگزار خواهد شد که تیم امید شمس آذر در قزوین میزبان عقاب مهر تبریز خواهد بود. این دیدار از ساعت ۱۵ امروز به میزبانی ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار خواهد شد.

شاگردان صادق افشار در هفته نخست این مسابقات با نتیجه سه بر ۲ مقابل میزبان خود بعثت کرمانشاه به برتری رسیدند.

نماینده استان در گروه دوم لیگ برتر امیدهای کشور با تیم‌های نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان، عقاب مهر تبریز، نساجی قائمشهر، تراکتورسازی تبریز، کیان سام بابل، ملوان بندر انزلی و بعثت کرمانشاه هم گروه است.

تجلیل از بانوی کبدی کار قزوینی در نشست نایب رئیسان کشور

 فاطمه خدابنده‌لو بانوی کبدی کار استان قزوین که هفته گذشته در رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا موفق شد نشان ارزشمند برنز را به همراه ملی‌پوشان کسب کند، در نشست نواب رؤسای بانوان کشور در تهران حضور پیدا کرد.

در این نشست که معاون توسعه ورزش بانوان و رئیس و نایب رئیس فدراسیون کبدی حضور داشتند از فاطمه خدابنده‌لو ملی پوش ارزشمند کبدی و نایب رئیس کبدی استان تجلیل شد.

خدابنده‌لو از جمله قهرمانان خوب کبدی کشور است که در حال حاضر علاوه بر ملی‌پوش بودن، نایب رئیسی هیئت کبدی بانوان استان قزوین را هم بر عهده دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha