• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402072517288
  • منبع : نمایندگی سمنان

اجتماع حمایتی دانشگاهیان سمنانی از غزه

بمباران کودکان و زنان فلسطینی قلب بشریت را جریحه‌دار می‌کند

بمباران کودکان و زنان فلسطینی قلب بشریت را جریحه‌دار می‌کند

ایسنا/سمنان جمعی از دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها گردهم آمدند.

در این تجمع دانشجویی که صبح ۲۵ مهرماه با حضور جمع گسترده‌ای از اساتید،دانشجویان و کارکنان در گلزار شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد، شرکت‌کنندگان ضمن سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "نصر من الله"، "مرگ بر آمریکا"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای"، "گوش‌به‌فرمان توایم خامنه‌ای"، " فلسطین پیروز است"، " اسرائیل نابود است"،  با قرائت بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این مراسم گفت: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی طهماسبی ادامه داد: همان‌طور که امام موسی صدر نیز عنوان کردند اسرائیل شر مطلق است.اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه ما اسرائیل را شرّه مطلق می‌دانیم تصریح کرد: جنایت های متعدد صهیونیست بین الملل نشان دهنده این است که بدتر از اسرائیل در همه جهان وجود ندارد.
وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و شکست بی‌سابقه و بزرگ صهیونیست‌های غاصب، اضافه کرد: بمباران و شهادت زنان و کودکان بی پناه فلسطینی، قلب و دل‌های بشریت را جریحه‌دار می‌کند.
در پایان این مراسم، بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی حماس در عملیات طوفان‌الاقصی علیه مواضع رژیم صهیونیستی قرائت شد و شرکت‌کنندگان در این تجمع، ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی و تبریک پیروزی چشمگیر رزمندگان جهادگر فلسطینی، بر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و حذف غده سرطانی اسرائیل از معادلات فلسطین و منطقه تأکید ورزیدند.

بمباران کودکان و زنان فلسطینی قلب بشریت را جریحه‌دار می‌کند
بمباران کودکان و زنان فلسطینی قلب بشریت را جریحه‌دار می‌کند
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha