• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402072517296
  • خبرنگار : 71572

تلاش باشگاه نساجی برای حضور بانوان در وطنی

تلاش باشگاه نساجی برای حضور بانوان در وطنی

مدیرعامل باشگاه نساجی از تلاش‌های این باشگاه برای حضور بانوان در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر خبر داد.

صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط آمادگی این تیم در آستانه بازی هفته ششم مقابل آلومینیوم اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و هر روز در حال پیشرفت هستیم. نگاه‌مان به نتایج چند بازی اخیر تیم نیست بلکه نگاه‌مان به روند پیشرفت تیم است که در حال ایجاد فرصت‌های بهتری هستیم. در این راه مشکلاتی هم داشتیم که در حال برطرف کردن آن‌ها هستیم.

او در پاسخ به این سوال که میزبانی و بازی مقابل تیم پرستاره الهلال چه تجاربی برای نساجی به همراه داشته است؟ گفت: خدا را شکر در حد و اندازه‌های نساجی همه طور حمایتی از ما برای حضور در آسیا و لیگ برتر شده است. ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بعد از بازی با الهلال در لیگ حضور بهتری داشته باشیم. اگرچه ما ۳ بر صفر به الهلال باختیم اما ما به عنوان یک تیم ۳.۵ میلیون دلاری برابر تیم ۲۷۶ میلیون دلاری قرار گرفتیم. واقعیتش بد شانسی داشتیم چند موقعیت گل بالای ۵۰ درصد را از دست دادیم و به طور کلی تقریبا پا به پا جنگیدیم.

مدیرعامل نساجی افزود: همه مسئولان داخلی و خارجی به میزبانی ما نمره عالی دادند. این برای ما به عنوان باشگاهی که برای اولین‌بار به لیگ قهرمانان آسیا آمده، افتخار است که چنین میزبانی‌ای داشته است که همه مسئولان از آن تقدیر کردند. ما به عنوان باشگاه نساجی در این بازی سعی کردیم ضمن حفظ هویت ایرانی خود، مهمان نوازی مناسبی داشته باشیم که در قواعد بین‌المللی باشد.

درودگر در ادامه درباره حضور بانوان در دیدارهای خانگی نساجی توضیح داد: ما در حال حاضر در حال تلاش برای حضور بانوان در بازی‌های خانگی‌مان هستیم. فدراسیون و سازمان لیگ از ما خواسته‌اند اما موفق نمی‌شویم. ما خواهش کردیم، پیگیری کردیم ولی حتی نامه‌های‌مان جواب داده نمی‌شود. زمانی که نماینده‌مان در جلسه شورای تامین شرکت می‌کند، خیلی نمی‌تواند حرف‌هایش را به نتیجه برساند. نمی‌دانم دلیلش چیست. نمی‌دانم فرق ما با انزلی، تهران و سیرجان چیست. ما داخل خاک ایران نیستیم؟ همه بانوان ما دارای یک فرهنگ هستند. همین بانوان ما در تهران به بازی با الهلال آمدند و حضور خوبی در آن بازی داشتند. مشکلی هم به وجود نیامد و بسیار محترمانه آمدند، تشویق کردند و رفتند.

او ادامه داد: امیدوارم مسئولان محترم استانی کمک کنند تا خدایی نکرده در آینده مشکلی برای ما از منظر کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در رقابت‌های بین‌المللی و داخلی پیش نیاید. بانوان علاقه‌مند هستند که بازی‌های نساجی را ببینند. دوستان ما نزد آیت‌الله معلمی، نماینده رهبری و امام جمعه قائم‌شهر هم رفتند و توضیح دادند. این موضوع رسانه‌ای هم شد. به هر حال آن چه مسلم است این کار دیر یا زود اتفاق می‌افتد، پس بهتر است به دست خودمان‌ انجام شود نه با زور AFC. ما طبق درخواست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سرویس بهداشتی جداگانه، جایگاه جداگانه و مسیر ورود و خروج جداگانه ایجاد کردیم که الزامات کار است.

تلاش باشگاه نساجی برای حضور بانوان در وطنی

او با اشاره به نامه‌نگاری‌هایی که با فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مسئولان استان و شهرستان برای حضور بانوان در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر انجام داده است، بیان کرد: آخرین بار روز یک‌شنبه، نامه‌ای به آقای بهاروند، رئیس سازمان لیگ ارسال کردم و از او خواستم که با آقای تاج مکاتبه کنند تا او با استاندار مازندران و حتی وزیر کشور صحبت کند. خود آقای تاج به عنوان نایب رئیس AFC مسئول این کار است و باید این کار را پیگیری کند. من از او درخواست کردم که این کار را پیگیری کند. امیدوارم این مساله بسیار ساده به گره‌ای تبدیل نشود که در آینده با سرخوردگی با دندان باز شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha