• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402072517548
  • خبرنگار : 71451

یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی برگزار می‌شود

 یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: نخستین یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی آبان ماه سال جاری در کرج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ‌سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با شااره به برزگاری یادواره شهید ولی‌الله فلاحی بیان کرد:  استان البرز افتخار وجود شخصیت‌های بزرگی همچون شهیدان طالقانی، ادیبی و فلاحی را در خود دارد که سرمایه‌های اجتماعی و شخصیت‌های بزرگ این کشور هستند که باید به ابعاد زندگی و شخصیتی این عزیزان بیشتر پرداخته شود.


وی افزود: ما متأسفانه نتوانستیم آن‌طور که باید این شهدا را به‌عنوان یک اسطوره و سرمایه اجتماعی به نسل جوان جامعه معرفی نکرده‌ایم لذا باید از تمامی ظرفیت‌های تبلیغی و ترویج در این راستا زمینه بهره ببریم.

بیشتر بخوانید:
پاوه این گونه آزاد شد
فداکاری شهید چمران به روایت تیمسار فلاحی
نامه محرمانه شهید فلاحی به امام درباره پایان جنگ


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به مصوبه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز مبنی بر برگزاری یادواره شهید فلاحی، گفت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری در حوزه تمامی یادواره‌ها و مراسمات در استان است که باید در خصوص آن در این جلسه تصمیم‌گیری شود، بنابراین برگزاری این مراسم از مصوبات این جلسه است و همه باید پای‌کار باشند تا مراسمی درشان این شهید والامقام در استان برگزار شود.

رستمیان خاطرنشان کرد:  این مراسم آبان ماه سال جاری با حضور مسئولین ارشد کشوری در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تیمسار ولی‌الله فلاحی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که انگیزه‌های نظامی را در پرسنل نیروی زمینی ارتش احیاء کرد؛ فرماندهی که بر مبنای عملکردش از فرماندهی نیروی زمینی ارتش تا ریاست ستاد مشترک ارتش و اداره راهبردی جنگ در سال اول، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین نظامیان نیروهای مسلح در یک صد سال گذشته بوده است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha