• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402072517570
  • منبع : نمایندگی سمنان

بُن‌مایه وجودی سپاه پاسداران از منظر نماینده ولی فقیه در استان سمنان

بُن‌مایه وجودی سپاه پاسداران از منظر نماینده ولی فقیه در استان سمنان

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به آیه مبارکه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ که بر روی لباس نیروی سپاه نقش بسته گفت: این آیه که بر روی آرم سپاه و بر لباس پاسداران انقلاب اسلامی به زیبایی نقش بسته، در واقع بُن‌مایه وجودی سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ۲۵ مهرماه در آیین معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که با حضور سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، استاندار سمنان و جمعی از فرماندهان سپاه قائم در حسینیه شهدای سپاه استان برگزار شد  اظهار کرد: آیه شریفه نقش بسته بر روی پیراهن‌ پاسداران، بُن‌ مایه وجودی سپاه است.

وی به عملیات موفق فلسطینی‌ها در هفته گذشته و مقاومت مردم غزه اشاره و تصریح کرد: انشالله بشارت پیروزی جبهه حق علیه باطل به زودی محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تمامی فرماندهان و پاسداران سپاه، سرباز ولایت و به دنبال شهادت هستند، خاطرنشان کرد: استان سمنان از نعمت سرداران و فرماندهان بزرگی همچون سردار دامغانی و شوقانی بهره‌مند است که برخی از این سرداران سرافراز شهید شدند.

مطیعی با تقدیر از خدمات سردار دامغانی در سپاه استان گفت: طی این سال‌ها هرجا در استان که‌ کار زمین‌ مانده‌ای وجود داشت، سردار دامغانی برادر بزرگوار ما، با بصیرت و هوشمندی در خط مقدم قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه استان سمنان انشالله به فرماندهی سردار شوقانی مفتخر و از تلاش ها و مجاهدت‌های سردار دامغانی تقدیر خواهد شد.
سردار حمید دامغانی فرمانده سابق سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و فرمانده جدید سپاه قدس استان گیلان نیز در این آیین گفت: بهره مندی از محضر آیت الله شاهچراغی و حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، از توفیقات ما در استان سمنان بود که از تمام زحمات و همراهی ها صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.همچنین استاندار جهادی سمنان که مردمی بودن و حضور میدانی ایشان در تمامی نقاط و روستاهای دوردست و صحنه ها باعث قوت استان است، تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده سابق سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه از تمامی همکاران، معاونت‌ها، فرماندهان سپاه و بسیجیان گرانقدر و مسئولان استان، علما و روحانیون خالصانه تقدیر می کنم یادآوری کرد: خوشبختانه ما در سطح کشور یکی از بهترین شوراهای تامین را از نظر وحدت و انسجام با نقش آفرینی استاندار سمنان داریم.

فرمانده جدید سپاه قدس استان گیلان ادامه داد: امروز روش کار سپاه قائم آل محمد(عج) استان بر اساس نظام تدوین شده ای است که‌ محصول خوش فکری و توان بالای سپاه استان سمنان است که در تمامی حوزه ها جاری و ساری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha