• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402072517650
  • منبع : بازار

طلای سبز، نهال اصلاح شده گردو، از سال دوم حداقل باردهی ۱۰ کیلو

طلای سبز، نهال اصلاح شده گردو، از سال دوم حداقل باردهی ۱۰ کیلو

امروزه با توجه به افزایش تنوع در تولید نهال‌ها و خواست مردم برای خرید بهترین نهال، نهالستان‌ها کار خود را توسعه داده و برای تولید و تکثیر نهال‌های با کیفیت تر در حال تلاش و رقابت هستند. یکی از نهالستان‌هایی که جایگاه ویژه‌ای بین کشاورزان و باغداران دارد نهالستان آتاش نهال است. نهالستان آتاش نهال با بهره‌گیری از کارشناسان و مهندسان کشاورزی در حال تلاش برای تولید بهترین نهال‌ها بوده تا به منظور جلب رضایت خریداران، مرغوب‌ترین نهال‌ها را به فروش برساند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت آتاش نهال،  با بیش از ۳۰ سال سابقه و تجربه در زمینه تولید و پرورش انواع نهال‌ها یکی از محبوب‌ترین نهالستان ها در شهر میاندوآب به شمار می‌آید. نهالستان آتاش نهال به منظور راحتی مشتریان و خریداران محترم و فراهم کردن امکان خرید نهال برای سایر هم‌وطنان در شهرهای دیگر، سایت آتاش نهال را ایجاد کرده و خرید آنلاین را به خدمات خود اضافه کرده است تا شما خریدار عزیز در هر شهری که هستید بتوانید نهال‌های دلخواه خود را از این نهالستان سفارش دهید.

خرید اینترنتی نهال

در هنگام خرید آنلاین نهال‌ها، در سریع ترین زمان به دست شما خواهد رسید و نیازی نیست نگران دیر رسیدن نهال‌ها و یا کیفیت پایین نهال‌ها باشید، زیرا نهالستان آتاش نهال به دلیل سابقه خوب و جایگاهی که بین مشتریان دارد، با فروش و ارسال نهال‌های بی کیفیت و نامرغوب به اعتبار خود لطمه نخواهد زد. پس اگر قصد خرید نهال دارید با خیال راحت می‌توانید خرید نهال خود را چه به صورت آنلاین و چه با مراجعه حضوری به نهالستان آتاش نهال، انجام دهید. همچنین برای خرید نهال از نهالستان آتاش می‌توانید از کارشناسان و مشاوران نهالستان مشاوره بگیرید تا شما را درخریدی بهتر راهنمایی نمایند.

طلای سبز، نهال اصلاح شده گردو، از سال دوم حداقل باردهی ۱۰ کیلو

خرید نهال

برای انتخاب و خرید نهال خوب باید دارای تجربه کافی در این زمینه باشید تا بتوانید مناسب‌ترین نهال را برای باغ یا حیاط خود انتخاب نمایید. شاید خرید نهال خوب و انتخاب نوع نهال یکی از مهم‌ترین دغدغه های کشاورزان و باغداران باشد تا بتوانند یک باغی سودآور را احداث کنند. به همین دلیل انتخاب یک نهالستان خوب برای خرید نهال تا حدود زیادی به انتخاب و خرید شما کمک خواهد کرد. پس بهتر است قبل از انتخاب و خرید نهال به دنبال نهالستان خوب باشید تا شما را در خرید نهال راهنمایی کنند.

 نهال‌ها معمولا به دو دسته اصلی مثمر و غیر مثمر تقسیم می شوند که شما با توجه به هدف و خواسته خود از خرید نهال، بهترین   انواع آن را انتخاب می‌کنید. در صورتی که هدف شما از خرید نهال تولید میوه‌های مرغوب و سودآور است، با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه خود بهترین نوع نهال را انتخاب و خریداری نمایید و زمانی که قصد شما زینت بخشیدن به فضای باغ یا حیاط بوده و می‌خواهید از زیبایی درخت و سایه درخت استفاده کنید، باید به دنبال خرید نهال‌های غیر مثمر و زینتی باشید.

لیست قیمت نهال

نهال‌هایی که در نهالستان‌ها به فروش می‌رسند مانند سایر کالاها یا لوازم دیگر دارای یک قیمت اولیه‌ای هستند و در اصل تمامی نهالستان‌ها دارای یک لیست قیمت نهال هستند که در این لیست قیمت تمامی نهال‌ها نوشته می شود. همان طور که می‌دانید نهال‌ها انواع بسیار مختلفی دارند که هر یک از انواع آن قیمت ویژه به خود را دارند، همچنین کیفیتی که یک نهال دارد و پایه‌ای که روی آن پیوند زده می‌شود و سایر عوامل دیگر در تعیین لیست قیمت نهال‌ها نقش دارند.

✳ فرم درخواست و پیش خرید از نهالستان آتاش نهال (تحویل نهال از برج ۹ تا برج ۱۲) ✳

✅ نام و نام خانوادگی: ............................

✅ شماره تلفن همراه: ............................

✅ آدرس گیرنده: ........................... ‌

✅ ارقام و تعداد نهال درخواستی: ..............

✅ سایر موارد در صورت لزوم: ............

طلای سبز، نهال اصلاح شده گردو، از سال دوم حداقل باردهی ۱۰ کیلو

شما میتوانید با مراجعه به آدرس اینترنتی https://atashnahal.com/ و یا تماس با شماره های ۰۹۰۵۸۶۳۲۶۰۸ و ۰۹۱۴۶۶۱۷۹۱۰ از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی ما بهره مند شوید. رضایت شما از  نهال های ما بزرگترین دارایی ماست.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha