• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402072517724
  • خبرنگار : 50124

مدیران مشکلات مردم را با جدیت دنبال کنند

مدیران مشکلات مردم را با جدیت دنبال کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز میز مسئولان مهم‌ترین عرصه جهادگری است، گفت: گره‌ای که مسئولان از کار مردم می‌گشایند، خدمتی که ارائه می‌دهند و لبخندی که بر لب مردم می‌نشانند بسیار مهم است که مسئولان نباید فراموش کنند و انتظار است که مدیران مشکلات مردم را با جدیت دنبال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۵ مهرماه در نشست شورای اداری شهرستان اردل که با حضور امام‌جمعه و فرماندار اردل و مدیران و مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌ها در مرکز استان باید بسیار بیشتر از امروز باشد، اظهار کرد: می‌طلبد که دستگاه‌ها کنار هم بنشینند و به یکدیگر کمک کنند لذا زیبنده نیست که یک دستگاه بخواهد کاری انجام دهد و دستگاه دیگر او را کمک و همراهی نکند و این تشتتی است که همه از آن آسیب می‌بینند.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست برخی پیگیری استانی و برخی پیگیری کشوری لازم دارند، ادامه داد: برخی از این عقب‌ماندگی‌ها نظیر راه‌ها، کشاورزی، آب، گردشگری و ... از مسائل مهمی هستند که می‌توانند شهرستان را متحول کنند و باید مطالبه شوند که بنده این مسائل را به استاندار و مدیران منتقل می‌کنم تا به فضل الهی کارها شتاب گیرد.

امام‌جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه تلاش برای رونق، آبادانی و عمران خوب و لازم است، گفت: یادمان نرود که ما در چه مقطع و موقعیتی قرار داریم و اگر این موقعیت را فراموش کنیم و گرفتار فضای ناامیدکننده شویم، اصل مسئله یعنی انقلاب اسلامی و حیات اسلام و قرآن، مکتب اهل‌بیت(ع)، کرامت انسانی، عزت و فرهنگ رساندن انسان به اوج در سایه معنویت ذبح خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران نه فقط باید زمین را آباد کنند بلکه باید انسان‌ها را نیز به مقام کرامت و تعالی برسانند، ادامه داد: مسئولان فقط این وظیفه را ندارند که برای مردم خانه، آب و رفاه تأمین کنند، بلکه اصل آن است که میز و اداره و مسئولیت را در جهت رساندن مردم به کرامت انسانی قرار دهند که لازمه این مهم، مزین بودن به اخلاق، ایمان، خدامحوری است داشتن اعتقاد راسخ به شهدا، عرفان امام راحل(ره) و زهد مقام معظم رهبری را می‌طلبد.

نکونام در پایان با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، توضیح داد: امروز مشاهده می‌کنیم که مقاومت در یک عرصه پیروزمندانه به پیش می‌رود و جبهه مقاومت در سایه انقلاب اسلامی یک افتخار و عزت برای اسلام عزیز است، همچنین در سایه انقلاب، جبهه استکبار رو به افول است و طاغوت‌ها یکی پس از دیگری تضعیف می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha