• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402072517816
  • خبرنگار : 50535

استاندار:

آذربایجان شرقی در زمینه‌ی علم و دانش همواره پرافتخار بوده است

آذربایجان شرقی در زمینه‌ی علم و دانش همواره پرافتخار بوده است
عکس آرشیوی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان با سابقه‌ی درخشان خود در زمینه‌ی علم و دانش همواره پرافتخار بوده است و نباید اجازه دهیم روشنایی این چراغ پر نور ضعیف شود.

عابدین خرّم روز سه‌شنبه، ۲۵ مهرماه در مراسم رونمایی از پوستر یازدهمین نمایشگاه رینوتکس، اظهار کرد: رشد و پویایی در حوزه علم و فناوری، جایگاه خود را در کشورمان پیدا کرده و با کشورهای مطرح جهان در این حوزه رقابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: محصول فناوران ما، بازارهای دنیا را تسخیر کرده و حوزه نوآوری و فناوری در بخش‌های خصوصی و دولتی کشورمان ثروت ساز است و این حوزه از آرزوهای رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود، به همین دلیل ما به وجود نخبگان در کشورمان افتخار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روسای دانشگاه‌ها نیز باید با حمایت از دانشجوهای نخبه و درک واقعیت و موقعیت، در حوزه نوآوری و فناوری به گونه‌ای مدیریت و برنامه‌ریزی کنند که از دیگر استان‌ها عقب نمانیم و پاسخگوی نیازهای کشور و استان‌های منطقه باشیم.

خرّم ادامه داد: اهداف و برنامه‌های برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی از سال گذشته تغییرات اساسی پیدا کرده و ما نیز مأموریت جدیدی مبتنی بر نیازهای روز برای آن تعریف کردیم که این امر موجب پذیرفته‌شدن نمایشگاه توسط وزارت علوم و معاون علمی ریاست‌جمهوری در سال گذشته شد.

وی با تاکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و وزارت دفاع به برگزاری نمایشگاه، افزود: از سازمان برنامه‌ و بودجه و پارک علم و فناوری استان می‌خواهیم تا تمام تلاش خود را به کار گیرند که یک ردیف بودجه ملی برای تثبیت و رشد نمایشگاه ربع رشیدی ایجاد شود تا این نمایشگاه مرکزی برای تجاری‌سازی محصولات و تولیدات فناوران و نوآوران کل ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha