• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402072518044
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

بهره مندی بیش از ۹۷ هزار خانوار گلستانی از طرح کالا برگ الکترونیک

بهره مندی بیش از ۹۷ هزار خانوار گلستانی از طرح کالا برگ الکترونیک

ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تاکنون ۹۷ هزار و ۶۱۷ خانوار گلستانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند.

حسینعلی خواجه مظفری بعدازظهر سه‌شنبه، ۲۵ مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از امکان خرید با کالابرگ الکترونیک در یک هزار و ۵۰۰ فروشگاه کوچک و ۱۲۵ فروشگاه زنجیره‌ای در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح، امکان خرید اعتباری ۱۰ قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار از فروشگاه‌های عامل، یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی برای هر خانوار واجد شرایط درخواست کننده، فراهم است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۷ هزار و ۶۱۷ خانوار گلستانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده اند، گفت: گلستانی‌ها تا امروز نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق استفاده از طرح تشویقی کالابرگ الکترونیک خرید کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: در اجرای مرحله ششم طرح تشویقی کالابرگ الکترونیک که از بیستم مهر امسال شروع شده است، دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول بهره‌مندی از طرح کالابرگ الکترونیک شده اند.

خواجه مظفری با بیان اینکه در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌ میزان اعتبار استفاده‌ شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌ صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد. ادامه داد: تا امروز در استان گلستان ۲۵۲ هزار تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیکی انجام شده که ۱۴۰ میلیارد تومان از اعتبار یارانه‌ای و بیش از ۱۵۹ میلیارد نیز به صورت نقدی پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: بر این اساس هر سرپرست خانوار اگر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از پول یارانه را برای خرید ۱۱ کالای مورد نظر در فروشگاه‌های مرتبط هزینه کند، ۱۲۰ هزار تومان به یارانه هر کدام از افراد خانوار اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه اعلام تمایل به استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی از طریق اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار (شما) انجام می‌شود، گفت: چنانچه فردی متمایل به خرید کالای الکترونیکی نبود، همچنان امکان برداشت نقدی یارانه واریزی ماه‌های آینده وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha