• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۰۱:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402072618136
  • خبرنگار : 71579

واکنش حزب الله به جنایت بیمارستان«المعمدانی»

واکنش حزب الله به جنایت بیمارستان«المعمدانی»

حزب الله لبنان در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی از تمام ملت های عربی و اسلامی خواست به میدان‌ها بیایند.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای در خصوص جنایت وحشیانه و غیرانسانی رژیم جنایتکار صهیونیستی در بیمارستان «المعمدانی» غزه که صدها بی گناه در آن شهید شدند تاکید کرد: این جنایت در ادامه جنایت‌های قبلی از زمان تاسیس این رژیم جنایتکار و غاصب در دیریاسین، حولا، صبرا و شاتیلا و همچنین کشتار قانا است که در طول سالیان اشغالگری انجام شد و چهره حقیقی و جنایتکارانه این رژیم و حامی شیطان آن را نشان می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که تمام بیانیه‌های محکومیت دیگر کافی نیست و از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که تحرکات فوری انجام دهند و به سمت میدان‌ها و خیابان ها حرکت کنند و خشم شدید خود را نشان داده و به دولت ها و کشورها جهان فشار بیاورند که تحرکات فوری نسبت به این جنایت‌ها انجام دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که امروز چهارشنبه باید روز خشم بی سابقه علیه دشمن صهیونیستی و جنایت‌های آن و همچنین علیه سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی باشد.

وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.

همزمان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

فلسطینیان از شدت بمباران‌ها و بی‌خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده‌اند، اما این مدارس هم به وسیله رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۶ ۰۸:۳۹

غزه شده کرببلا مهدی (عج) بیا العجل العجل العجل خدایا بر قلب داغدار امام زمانمان صبر بده آجرک الله یا صاحب الزمان اللهم عجل لولیک الفرج مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا مرگ بر منافقین

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۱۳:۴۰

نظر دادن بسه وشعاردادن بی فایده وکار بز دلان است .مرد باشیم بلند بشیم یه کار عملی بکنیم .بخدا قسم میخورم اگه وارد جنگ نشیم واسرائیل رو نابود نکنیم از نظر پیامبر عزیزمون مسلمون نیستیم .