• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402072618521

رئیس پژوهشکده نظام‌های اسلامی:

پیروزی‌های فلسطین به دلیل بهره‌گیری از منطق مقاومت اسلامی است

پیروزی‌های فلسطین به دلیل بهره‌گیری از منطق مقاومت اسلامی است

ایسنا/قم رئیس پژوهشکده نظام‌های اسلامی اظهار کرد: در حوزه سنت های الهی می بینیم سنت هایی هستند که به تعبیر الهی تغییرناپذیرند و حتما اتفاق می افتند. یکی از این مباحث، بحث پیروزی و نصرت الهی است که قطعی است و در آیات متعددی آنها را بیان کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی در هم‌اندیشی علمی بین‌المللی «طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین» که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت مجازی برگزار شد، گفت: آینده فلسطین از چند جهت رقم می‌خورد؛ کسانی می‌توانند آینده این کشور را رقم بزنند که قدرت تولید غافلگیری را داشته باشند، هدفدار و باغایت باشند، کسانی می توانند آینده فلسطین را رقم بزنند که در روی زمین و جنگ مسلحانه زمینی توانایی مانور داشته باشند، کسانی می‌توانند آینده فلسطین را رقم بزنند که شهادت طلب باشند، صاحب خانه هستند و برای ماندن در خانه خود می‌جنگند.

وی اضافه کرد: اگر در زمان‌های گذشته بعد از اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، منطق مقاومت منطق مارکسیستی و سوسیالیستی بود، هیچ وقت پیروزی خاصی حاصل نمی‌شد اما وقتی منطق مقاومت، مقاومت اسلامی شد و شیعه و سنی در اطراف رژیم صهیونیستی برای از بین بردن ظلم و احقاق حق تلاش کردند،  پیروزی‌ها حاصل شد.

رئیس پژوهشکده نظام‌های اسلامی گفت: براساس منطق مقاومت اسلامی که مبتنی بر اسلام سیاسی است، سنت‌های الهی با فلسطینیان همراه شد و هرچه گذشت مقاومت به سمت قدرت رفت و رزیم صهیونیستی به ضعف گرائید و آینده بر این اساس برای فلسطینیان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha