• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402072618584
  • منبع : وزارت دفاع

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بر همگان واجب است

حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بر همگان واجب است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حمله رژیم اشغالگر قدس به بیمارستان المعمدانی غزه تاکید کرد که حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بر همگان واجب است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، متن این پیام به شرح زیر است:

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار بی رحمانه ی مردان و زنان و کودکان بی گناه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.
امروز روح مطهر پیامبر اعظم (ص) از درد و رنج مردم مظلوم و بی پناه فلسطین رنج می کشد و به مسلمانان و سران کشورهای اسلامی می گوید: «وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذینَ یَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَریَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ وَلِیًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ نَصیرًا» چرا در راه خدا، و در راه نجات مردان و زنان و کودکانی که به دست ستمگران مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند، پیکار نمی‌کنید؟!
امروز حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بر همگان واجب و سکوت و بی تفاوتی نسبت به این همه ظلم و جنایات گناه نابخشودنی است.
این جانب فاجعه ی نسل کشی مردم فلسطین  که  با حمایت علنی و آشکار آمریکا و سران کشورهای اروپایی در حال انجام است را به شدت محکوم می نمایم.
از امت اسلامی و مردم آزاده در سراسر جهان درخواست می کنم که همگان در هر نقطه و مکان، به خیابان ها بیایند و در حمایت از مردم مظلوم  فلسطین که به ناحق از سرزمین و خانه و کاشانه خود رانده شده اند  فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.
به اسرائیل و آمریکا و همه ی ظالمان و مستکبران هشدار می دهیم که منتظر باشند:« إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» ما از مجرمان و جنایتکاران انتقام می گیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha