• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402072618698

سردبیر روزنامه البناء لبنان:

رژیم صهیونیستی با «تهدید وجودی» مواجه شده است

رژیم صهیونیستی با «تهدید وجودی» مواجه شده است

ایسنا/قم سردبیر روزنامه البناء لبنان اظهار کرد: نسل جدید از دانشگاهیان که اهل علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف هستند، مفهوم جدیدی از حکومتداری و سیاست را ارائه دادند. ما در راه پیشرفت و تعالی هستیم.

دکتر ناصر قندیل در هم‌اندیشی علمی بین‌المللی «طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین» که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت مجازی برگزار شد، با تمثیل حرکت مقاومت به نمودارهای ریاضی گفت: اگر مقاومت را در چند دهه اخیر درنظر بگیرید می بینید که یک خط رو به تعالی است، گاهی اوقات نمودارها دارای منحنی های نزولی هستند اما می توان گفت هیچگاه مقاومت دارای منحنی نزولی نبوده است.

وی با اشاره به مبارزات مقاومت از قبیل جنگ های 33 روزه تا امروز گفت: ما از کمپ دیوید و اشغال لبنان به این مرحله رسیده ایم که می توانیم معادلات منطقه را تعیین کرده و برای اسرائیلی ها تهدید جدی ایجاد کنیم. ما امروز با حالت گذار و پرش صعودی بزرگ مواجه هستیم به این صورت که امروز اسرائیل با «تهدید وجودی» هم از داخل و هم از بیرون مواجه است.

وی در عین حال گفت: آیا خبر دارید که متفکران اسرائیلی به این اعتقاد رسیده اند که یهود هرگاه 70 -80 سال به قدرت رسید، قدرت آن به نزول و نابودی می انجامد؟ آنها امروز از نزول و نابودی قطعی صهیونیسم و اسرائیل صحبت می کنند.

وی ادامه داد: امروز قدرت مقاومت به بالاترین حد خود در سال های گذشته رسیده و در مقابل رژیم صهیونیستی با «تهدید وجودی» مواجه است و اشغالگران به حدی رسیده اند که از رویارویی با نیروهای مقاومت عاجز هستند.

سردبیر روزنامه البناء لبنان گفت: غرب با همه پروژه هایی که برای منطقه داشته است به طور عمیقی با شکست مواجه شده است. امروز غربی ها مجبورند برای ادامه استعمارگری پیداو پنهان خود در منطقه از رژیم صهیونیستی دفاع کنند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) اسرائیل را غده ای سرطانی می دانستند. مواجهه با غده سرطانی سخت است و حتی بالاتر وقتی با غده سرطانی مواجه می شوید بسیاری از توانمندی های خود را از دست می دهید اما اگر جلو برود، جسم را نابود می کند. غده باید از طریق شیوه های مختلف مورد هجوم قرار گیرد تا از بین برود. این وضعیتی است که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha