• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402072618730
  • خبرنگار : 50134

تجمع دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تجمع دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

ایسنا/آذربایجان غربی دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

دانشگاهیان دانشگاه ارومیه امروز چهارشنبه ساعت ۱۱:۳۰  جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به جنایت رژیم اشغالگر در حمله به بیمارستان غزه، در مقابل رستوران مرکزی در پردیس نازلوی دانشگاه تجمع کردند. 
 
در حاشیه این تجمع اعتراضی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه گفت: بمباران بیمارستان غزه نشان از ماهیت کثیف رژیم جنایتکار صهیونیستی است و هیچ یک از قواعد حاکمه در عرصه بین الملل نمی‌تواند این جنایت را تایید کند.

جوادی با اشاره به اینکه تجمع دانشجویان دانشگاه ارومیه در جهت همراهی با مردم مظلوم غزه و همراهی با جبهه مقاومت برگزار شده، تصریح کرد: آنچه که دیشب در غزه اتفاق افتاد با هیچ یک از قوانین بین الملل، قوانین حقوق بشر و شهروندی و حقوق جنگ مطابقت ندارد و این جنایت نشان داد رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای این جنایت خود از قبل طرح و برنامه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی با این جنایت‌ها می‌خواهند مردم غزه و مقاومت را بترسانند و آنها را از سرزمین خود دور کنند اما به فرموده قرآن با خیزش عملیات طوفان الاقصی و بیداری تمامی ملت‌های مسلمان و آزادی خواه، مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است و خانه عنکبوت آنها به باد و طوفان الاقصی سپرده خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه جنایت دیشب صهیونیستی ناشی از ضعف و ذلت این رژیم کودک کش است، اظهار کرد: مسئله آینده فلسطین روشن است و افتخار ما حمایت از مظلومین عالم است و در شرایط فعلی سکوت در مقابل این جنایت یک جنایت علیه بشریت است.

وی تصریح کرد: ملاک و شاخص فعلی این است که هرکس در مقابل جنایت بمباران بیمارستان غزه سکوت کند یک دروغگو و فریبکار است چرا که امروز آزادی خواهان واقعی نمی‌توانند چشم خود را روی این فاجعه ببندند.

جوادی ادامه داد: این اقدامات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی، نقطه پایان حیات ظالمانه این رژیم غاصب است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه یاد آور شد: هیچ ظلمی در دنیا ماندگار نیست و فلسطین به زودی جشن پیروزی خود را خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم نیز بیانیه دانشجویی در حمایت از مردم فلسطین قرائت شد. 

تجمع دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha