• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402072618778
  • خبرنگار : 50039

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان عنوان کرد

شکستن شیشه عمر رژیم صهیونیستی/دست آمریکا و سازمان‌ها حقوق بشر به خون مردم بیگاه غزه آلوده است

شکستن شیشه عمر رژیم صهیونیستی/دست آمریکا و سازمان‌ها حقوق بشر به خون مردم بیگاه غزه آلوده است

ایسنا/گلستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان با بیان اینکه حمله به بیمارستان‌ها، زنان و کودکان در غزه نشانگر دست و پا زدن‌های آخر این غده سرطانی برای غرق نشدن است، افزود: دست آمریکا و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر به خون مردم بیگاه غزه آلوده است.

«مهدی باقریان» ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گرگان که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تجمع کردند، اظهار کرد: حضور جامعه دانشگاهی در صحنه‌های مختلف بسیار تأثیرگذار و مهم است و این پیام به روشنی دریافت می‌شود که جامعه دانشگاهی همیشه پیشرو است.

وی با بیان اینکه از نخستین ساعات وقوع حادثه تلخ و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، تجمعات اعتراضی در مناطق مختلف کشور و اقصی نقاط جهان آغاز شد، ادامه داد: در تجمعات کشور، دانشجویان پیشگام بودند و تا زمانی که قشر دانشجو پرچمدار است، قطعاً پیام‌ها به روشنی ابلاغ می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با تأکید بر اینکه «این نهضت ادامه دارد»، افزود: بی‌شک این اقدام شنیع با چراغ سبز آمریکای جنایتکار و سفر مقامات این کشور به منطقه اتفاق افتاد و باید این را بدانند که دامنه این درگیری به کرانه باختری و غزه محدود نخواهد شد و منافع این رژیم صهینویستی و آمریکا در همه جای دنیا به خطر خواهد افتاد.

وی حمله به بیمارستان‌ها، زنان و کودکان را نشانگر پایان کار و شکسته شدن شیشه عمر این رژیم دانست و خاطرنشان کرد: این دست و پا زدن‌های آخر این غده سرطانی، برای غرق نشدن بوده و اینگونه رفتارها، در ابعاد مختلف مورد تحلیل کارشناسان در دیگر جنگ‌ها هم بوده است.

شکستن شیشه عمر رژیم صهیونیستی/ رد خون فلسطینیان در دستان «بایدن»

لزوم کوتاه کردن فاصله دانشجویان با سلایق مختلف

باقریان عدم خط کشی و مرزبندی دانشجویان در جامعه دانشگاهی کشور را از مهمترین نیازهای امروز کشور عنوان کرد و گفت: همه این دانشجوها فارغ از هر نوع سلیقه و نگاه، دوست دارند امروز در کنار دیگر دانشجویان بوده و از مظلومان فلسطین دفاع کرده، لذا باید فضای گفتمان ما بزرگتر شود.

وی با اشاره به واکنش رئیس جمهور آمریکا و دبیرکل سازمان ملل در سخنرانی های امروز «ابراز تأسف از حادثه کشتار انسان های غیرنظامی در بیمارستان المعمدانی غزه»، تصریح کرد: آنها چند روز قبل قطعنامه سازمان ملل را وتو کرده ولی امروز ابراز تأسف می‌کنند که این رفتارهای دوگانه مضحک و نخ نما بوده زیرا دست آنها به این خون‌ها آلوده شده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان، اقدامات و مواضع دولت و دستگاه دیپلماسی فعال کشور را در این حوزه قابل تقدیر برشمرد و یادآور شد: با تصمیم دولتمردان، از امروز تمامی محدودیت‌های موشکی کشور لغو شد و همه قطعنامه های سازمان ملل در حوزه موشکی کشورمان پایان یافت که همین موضوع یک هشدار برای «اسرائیل» است.

وی با تأکید بر اینکه در صورت عدم توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی قطعاً دامنه درگیری‌ها فراتر می‌رود، توضیح داد: جریان دانشجویی و دانشگاهیان امروز چند وظیفه مهم بر دوش دارند و باید موضع خود را شفاف اعلام کنند و دچار مارپیچ سکوت نشوند و حمایت از فلسطین را یک فریضه الهی بدانند.

شکستن شیشه عمر رژیم صهیونیستی/ رد خون فلسطینیان در دستان «بایدن»

شاهد جنگی دیگر در فضای مجازی هستیم

 باقریان با اشاره به اینکه پیگیری حقوقی محاکمه رژیم غاصب صهیونیستی باید به عنوان یک مطالبه در دستور کار قرار گیرد، افزود: این موضوع از سوی سازمان حقوق بشر قوه قضائیه پیگیری خواهد شد و اگر دانشجویان پیشگام باشند به طور یقین طی مسیر بهتر می‌شود.

وی حضور جدی دانشجویان در فضای مجازی را بسیار مثمرثمر دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد جنگی دیگر در فضای مجازی هستیم و علیرغم توانایی‌های بالای دانشجویان در این حوزه، سلاح‌ها برنده نیست و باید بیش از اینها پای کار باشند.

این مقام مسئول از شروع فعالیت‌های دانش بنیان جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان خبر داد و افزود: حضور دانشجویان می‌تواند اتفاقات مثبتی را رقم بزند تا ان شاءالله در آینده‌ای نزدیک نماز را در مسجد الاقصی به امامت ولی امر مسلمین جهان اقامه کنیم و رژیم صهیونیستی خواهد دید که کشور «فلسطین» گورستان ابدی آنها در تاریخ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha