• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402072618867
  • خبرنگار : 50026

رئیس اتاق تعاون استان:

محصولات مزیت‌دار کشاورزی خراسان‌جنوبی در چین معرفی می‌شوند

محصولات مزیت‌دار کشاورزی خراسان‌جنوبی در چین معرفی می‌شوند

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی، گفت: محصولات مزیت‌دار کشاورزی خراسان‌جنوبی با محوریت زرشک در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در کشور چین معرفی می‌شود.

غلامحسین حسینی، صبح چهارشنبه 26 مهر ماهر مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی زرشک که با حضور دستیار مردمی‌سازی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، مدیر صندوق نوآوری منطقه‌ای موسس دانشمند بنیاد مستضعفان، معاون استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد گفت: جشنواره امسال با رویکرد مردمی‌سازی دولت،‌ واگذاری کار تولید به بخش خصوصی و میدان دادن به بخش خصوصی، به اتاق تعاون سپرده شده است.

حسینی گفت: امسال در راستای مردمی‌سازی اقتصاد و به منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های بخش خصوصی جشنواره ملی زرشک با مشارکت بخش خصوصی و اتاق تعاون درحال برگزاری و برنامه‌ریزی است.

دبیر جشنواره ملی زرشک خراسان‌جنوبی، از برگزاری نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در چین از ۶ تا ۱۰ آذرماه خبر داد و بیان کرد: اتاق تعاون غرفه‌ای به صورت رایگان در این نمایشگاه برای ارائه محصولات مزیت‌دار استان با محوریت زرشک در اختیار استان خراسان جنوبی قرارداد.

حسینی از برگزاری نمایشگاه بزرگ مواد غذایی در چین از ششم تا دهم آذر ماه خبر داد و افزود: اتاق تعاون غرفه‌ای را به صورت رایگان در این نمایشگاه برای ارائه محصولات مزیت‌دار خراسان جنوبی با محوریت زرشک در اختیار استان قرار داده است.

دبیر جشنواره ملی زرشک با بیان اینکه برگزاری این جشنواره با برنامه‌های متنوع در چند شهرستان‌ استان از ۲۹ مهر تا سوم آبان امسال برنامه‌ریزی شده است گفت: جشنواره زرشک امسال با شعار «زرشک خراسان جنوبی برای همه جهانیان» و با هدف کمک به رونق بازار این محصول برگزار می‌شود.

وی از حضور چهره‌های اقتصادی و سیاسی کشوری و استانی در جشنواره زرشک خبر داد و افزود: این جشنواره در شهرستان قاینات افتتاح خواهد شد و تا سوم آبان همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه جانبی ادامه دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: دعوت از صنایع بزرگ غذایی کشور، مقاماتی از نهاد ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام شده و امید است که برای سال‌های آینده نیز استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha