• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402072618896
  • خبرنگار : 50182

نامه ۶ عضو شورای شهر کرمانشاه به شهردار/ لطفا استعفا بدهید!

نامه ۶ عضو شورای شهر کرمانشاه به شهردار/ لطفا استعفا بدهید!

ایسنا/کرمانشاه یک عضو شورای شهر کرمانشاه از نامه شش تن از اعضای این شورا به شهردار کرمانشاه خبر داد که در آن از شهردار خواسته شده استعفا بدهد.

احسان حیدریان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامه شش تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه به شهردار گفت: شش نفر از اعضا در این نامه خواستار استعفای شهردار شده اند.

وی که مخالف این نامه و استعفای شهردار است، افزود: این درخواست درحالی که شهردار در حال فعالیت و انجام امور شهر است، تنها شهر و شهرداری را با چالش مواجه می کند.

وی با غیرمنطقی خواندن این درخواست گفت: اگر شهردار ناکارآمد است و شورای شهر دلیل معتبری در این زمینه دارد، خود شورا باید در این زمینه ورود کند و شهردار را برکنار کند، نه اینکه به شهردار نامه بزند که چون ناکارآمد است، استعفا دهد.

حیدریان گفت: از طرفی فعالیت های شهردار نشان می‌دهد که امورات شهر درحال انجام است و به تازگی پروژه مهمی مثل تقاطع سپاه به سرانجام رسیده که عمده کارهای آن طی هشت تا ۹ ماه انجام و صفر تا صد اعتبارات آن توسط شهرداری تامین شد.

وی افزود: همچینین روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن آسفالت در معابر شهر توزیع می شود و احداث معابر جدید در دستور کار است.

حیدریان گفت: این اقدامات نشان دهنده فعالیت شهردار در این شهر است و اگر ناکارآمدی مستندی وجود دارد خود اعضای شورا باید ورود کنند، نه اینکه از شهردار بخواهند استعفا بدهد.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی شورا و شهرداری گفت: اختلاف این دو تنها به ضرر شهر و مردم تمام می شود و نیاز است که با یکدیگر و درکنار هم برای توسعه شهر تلاش کرده و اختلافات را کنار بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۷ ۰۸:۴۹

اعضای محترم شورای شهر اگر در بحث شهری و شهرسازی و ترافیک کار دان و باسواد هستند بایستی شهردارا را منتخب خود آنها یا وزارتخانه مربوطه است در امورات کتری یاری برسانند .اگر هم کم کاری و اختلاف نظری هست با برگزاری جلسات مرتفع نمایند در صورت مرتفع نشدن اقدامات لازم را انجام دهند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۷ ۱۳:۱۹

سلام این اسفالاتا کجاست چرا نمیاین به مناطق محروم وحاشیه مثل شهیاد مثلا کوچه زرشکی تا کمی باران میاد وضع کوچه غیرقابل عبور میشه برا بچه مدرسها وافراد مسن لطفا بررسی کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۷ ۱۹:۱۰

۸۰/. خبرها مربوط به کرمانشاه است !

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۰۰:۴۹

لطفا ازاین هزارتن کوچه های باغ ابریشم رواسفالت کنید اونجاهم مردم زندگی میکنن وحق دارن ازاین امکانات

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۰۳:۰۶

سلام یه کم آسفالت برا کوچه های شهیادم بزارین بعضی کوچه ها واقعا افتضاحه و غیر قابل تردد لطفا بررسی کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۱۰:۰۱

با سلام بیش از ۴ ماهه پل فلزی فاضلاب بین دیزل آباد و دولت آباد دزدیده شده و بیش از ۱۰۰ تماس از طریق ۱۳۷ با شهرداری منطقه ۲ داشتیم اما هنوز یک نفر برای تعمیر و بازسازی این پل نیامده و اهالی اون منطق با افتادن ماشین هاشون در این چاه دارن تاوانشو میدن برج ۵ همین امسال تلفنی با آقای لعل بخش شهردار منطقه ۲ صحبت داشتم و چندین بار مکاتباتی با آقای حیدریان که خیابان دکتر فاطمی در دولت آباد شلوغه و نیاز به آسفالت و سرعت گیر داره، اما دریغ از یک بیل آسفالت پله برقی پل هوایی میدان آزادی که مرکز شهر است چندین سال می شود که خراب است و مردم را عادت داده این که از وسط خیابان با اون حجم از شلوغ تردد کندد، آیا کسی از مجموعه شما و شهرداری هست پیگیر این موضوع باشد ؟!!! این همه سگ ولگرد چی، چرا جمع آوری نمیشوند ؟؟! و ....‌ امیدوارم اتفاق مثبتی رخ دهد و شهر کرمانشاه در حد یک کلانشهر امکانات و رفاه داشته باشند