• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402072618929
  • خبرنگار : 50617

امام جمعه سرخ‌رود:

خون ناحق موجب نابودی پایه استکبار خواهد شد

خون ناحق موجب نابودی پایه استکبار خواهد شد

ایسنا/مازندران امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه خون ناحق موجب نابودی پایه استکبار خواهد شد، افزود: از گذشته تا به امروز اگر انقلاب ما به پیروزی رسید به برکت خون شهدای ما بود.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی سرخ‌رود که در بیت‌الزهرا با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، گفت:  طی ۷۰ سال گذشته در حوادث متعدد، ظلم‌های مکرری به مردم فلسطین شده است، اما دشمنان بدانند که خون گریبان‌گیر است.

وی با بیان اینکه خون ناحق موجب نابودی پایه استکبار خواهد شد، افزود: از گذشته تا به امروز اگر انقلاب ما به پیروزی رسید به برکت خون شهدای ما بود.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه درغزه نیز به همین منوال خواهد بود و با دست خود گور خودشان را خواهند کَند، تصریح کرد: از سال گذشته با هتک حرمت به قرآن گفتیم اسلام مظلوم است تا به امروز که شاهد اینگونه جنایات هستیم و قطعا به فضل خدا نابودی اسرائیل رقم خواهد خورد.

خون ناحق موجب نابودی پایه استکبار خواهد شد

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با عنوان اینکه مباحثی همچون فرزندآوری و طلاق دو موضوع مهم در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ارزش ازدواج ثبت نشده است بنابراین امروز شاهد جشن طلاق هستیم.

وی یادآور شد: در مساله جهاد تبیین باید به موضوع فرهنگ‌سازی در زمینه افزایش جمعیت و ارزش ازدواج توجه شود.

سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه محمودآباد نیز به جنایات ۷۰ ساله رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: همه مسلمانان حادثه بمباران رژیم صهیونیست به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنند و رژیم غاصب به زودی سیلی محکمی از جبهه مقاومت خواهد خورد.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه شهادت بیش از هزار نفر در بیمارستان غزه تاکنون اعلام شده، عنوان کرد: امیدواریم به زودی آزادی فلسطین را شاهد باشیم و انتظار می‌رود با برگزاری یادواره‌های شهدا در بحث شهید شناسایی در سطح شهرستان محمودآباد اقدامات خوبی انجام شود.

خون ناحق موجب نابودی پایه استکبار خواهد شد

سرهنگ ابراهیم‌نژاد افزود: شهدا باید به نسل جوان شناسانده شوند تا راه شهید ادامه یابد و نویسندگان این حوزه باید حمایت شوند زیرا در راه شناساندن شهدا به نسل جوان قلم می‌زنند.

وی با بیان اینکه ۴۶ رزمنده مدافع حرم در شهرستان محمودآباد داریم، یادآور شد: این بسیجیان باید به نسل جوان معرفی شوند و در کنار آن تصاویر شهدا در سطح شهرستان محمودآباد، شهر سرخ رود و روستاها باید نشان داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha