• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402072618970
  • خبرنگار : 71638

پیروزی نفس‌گیر آلانیا با درخشش بردیا سعادت

پیروزی نفس‌گیر آلانیا با درخشش بردیا سعادت

یاران سعادت در هفته اول لیگ والیبال ترکیه به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته نخست لیگ والیبال ترکیه، والیبال آلانیا به مصاف جیزره رفت و در یک بازی نزدیک توانست به پیروزی ۳ بر ۲ برسد. این رقابت در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر۱۶، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ به سود آلانیا تمام شد.

بردیا سعادت ملی‌پوش والیبال ایران که برای آلانیا اسپور بازی می‌کند در این رقابت درخشید و توانست ۲۸ پوئن برای تیمش امتیاز کسب کرده تا در پیروزی آلانیا اسپور نقش مهمی را ایفا کند. سعادت با درخشش در این بازی عنوان بهترین بازیکن زمین را به نام خود کرد.

احسان دانش‌دوست دیگر بازیکن ایرانی که در لیگ ترکیه برای جیزره بازی می‌کند توانست ۱۷ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد. آرمین افشین‌فر دیگر بازیکن ایرانی جیزره در این مسابقه ۱۶ امتیاز برای تیمش کسب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۶ ۲۰:۱۴

خوب عشق میکنن و ایران رو با عشق‌تر تیتر زده انگار تو پلاس لیگ لهستان بازی میکنن

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۶ ۲۱:۰۳

آدم تعجب میکنه بازیکنان ما در تیم های خودشان درخشان هستند اما در تیم ملی نابود فقط وفقط و فقط مربی تیم ملی بود که هم خودش رو هم تیم رو و هم فدراسیون رو نابود کرد جالبه عطایی الآن فدراسیون رو مقصر دونسته همینه وقتی به مربی بی کیفیتی فرصت میدین اینجوری جوابتون رو میده اگه اخراجش میکردین هم تیم نابود نمیشد هم فرصت داشتیم و هم عطایی طلبکار نبود

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۷ ۰۳:۳۰

بردیا سعادت فرزند این کشور است . تا حد قدرت اش در لیگ والیبال ایران تیم هدایت می‌کند . بردیا شاخص است بازی اش و برجسته در تیم ملی است . بازیکن ممتاز ایران نیاز به ترحم غرب و خارج از برنامه ملی ایران ندارد . تکذیب میکنم!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۷ ۲۱:۱۱

مربی که عطایی باشه میلاد میره روسیه بردیا ترکیه عقل داشته باشن هیچوقت تیم ملی نمیان بهترین بازیکن کنار ایستاده باخت باخت عطایی باید گاوچران میشد نه مربی