• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402072618972
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

جهان نمونه‌ای دیگر از خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی را دید

جهان نمونه‌ای دیگر از خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی را دید

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه شهادت صدها نفر از زنان و کودکان در «بیمارستان المعمدانی غزه»، علاوه بر مسلمانان، قلب بشریت را جریحه‌دار کرد، گفت: ورزشکاران و مدال آوران گلستانی مطیع و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند.

قاسمعلی برزمینی صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ در مراسم ورزش صبحگاهی که همزمان با نخستین روز هفته تربیت بدنی و ورزش در استادیوم آزادی گرگان برگزار شد، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، اظهار کرد: آنچه که روز گذشته در نوار غزه رخ داد، نمونه از خوی و رفتار ددمنشانه رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل است.

وی با تأکید بر اینکه به شهادت رسیدن صدها نفر از زنان و کودکان در «بیمارستان المعمدانی غزه»، علاوه بر مسلمانان، قلب بشریت را جریحه‌دار کرد، ادامه داد: امروز از سوی دولت «عزای عمومی» اعلام شده که به نمایندگی از جامعه ورزشکاران استان گلستان این حادثه غم بار را به همه مسلمانان و مردم مظلوم فلسیطین و غزه تسلیت عرض می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «عدم به رسمیت شناختن این رژیم»، خاطرنشان کرد: امروز همانند سال‌های گذشته، ورزشکاران کشورمان به تبع آن ورزشکاراران و مدال آوران استان گلستان اینگونه رفتارهای جنایت کارانه را محکوم می‌کنند و مطیع و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند.

برزمینی در ادامه به برخی برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان گلستان اشاره و اضافه کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد ستادی و داخلی بالغ بر ۳۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی و جشنواره‌های مختلف را در شهرها و روستاها در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی برگزاری ورزش صبحگاهی را آغازگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: تجلیل از قهرمانان و ورزشکارانی که طی هفت ماه نخست سال ۱۴۰۲ در رویدادهای فراملی موفق به کسب عنوان شده‌اند، یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته خواهد بود که روز ۲۹ مهرماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور مقامات کشوری و استانی برگزاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم ۷۰ قهرمان و مربی که در رویدادهای بین‌المللی و به خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی شدند، تجلیل می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم ورزشکاران حاضر با فریاد «مرگ بر اسرائیل» خشم و ازجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و خواستار برخورد قاطع جامعه جهانی به خصوص کشورهای مسلمان با جنایت‌های این رژیم جعلی و کودک کش شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha