• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402072619182
  • خبرنگار : 50616

اعلام انزجار مردم پایتخت علویان از جنایت صهیونیست‌ها در غزه

اعلام انزجار مردم پایتخت علویان از جنایت صهیونیست‌ها در غزه

ایسنا/مازندران مردم آمل همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در پی اقدام جنایتکارانه‌اش در قتل عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان «المعمدانی» غزه اجتماع کردند.

مردم پایتخت علویان درشهرستان آمل عصر چهارشنبه، ۲۶ مهرماه با تجمع در میدان ۱۷شهریور این شهر، جنایات شنیع رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه را محکوم کردند.

جمعیت حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی مضامین محکومیت رژیم صهیونیستی و ‌تصاویر شهدا و مردم آواره و مجروح غزه، این جنایت را به‌شدت محکوم کردند.

مردم غیور و انقلابی دیار هزارسنگر آمل با سر دادن شعارهای«فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا»، «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة، غزه شده کرب‌ بلا مهدی بیا» انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام‌ کردند.

شماری از جمعیت حاضر در این خروش مردمی با پوشیدن کفن، آمادگی خود را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در این راهپیمایی، حضور زنان، جوانان، دانشگاهیان، طلاب ایرانی و غیرایرانی ‌و اقشار مختلف از تمام صنوف چشمگیر بود.

اعلام انزجار مردم پایتخت علویان از جنایت صهیونیست‌ها در غزه

جمعیت انبوه حاضر در راهپیمایی با حضور خود در این اجتماع نشان دادند که مردم غزه تنها نیستند و فلسطین همواره جزئی از پیکره جهان اسلام بوده و خواهد بود.

مردان، زنان و جوانان آملی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از فجایع غیرانسانی رژیم صهیونیستی، کشتار مردم و غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های غزه را نقض همه اصول انسانی و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانستند و خواستار اقدام فوری نهادهای بین‌المللی برای جلوگیری از ادامه این فجایع غیربشری شدند.

پیروزی مردم فلسطین با حمایت جبهه مقاومت

امام جمعه آمل در این تجمع مردمی، با محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه گفت: مردم فلسطین با حمایت جبهه مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی پیروز خواهند شد.

 حجت الاسلام " ابراهیم یعقوبیان" افزود: مردم غزه مظلوم از زن و کودک و پیر و جوان زیر بمباران رژیم صهیونیستی با بمب‌های سه تنی آمریکا هستند.

وی ادامه داد: امروز برای همه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان صحنه‌ای برای شناسایی مردان واقعی فراهم شده است تا به فیض‌های بزرگ نائل شوند.

اعلام انزجار مردم پایتخت علویان از جنایت صهیونیست‌ها در غزه

امام جمعه آمل با تاکید بر لزوم انتقام گرفتن از ظالمان برای خون‌های به ناحق ریخته مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: خداوند وعده داده که با تقوا، صبر، عمل به وظیفه شرعی و امید به نصرت الهی پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام یعقوبیان، با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین راه خود را که مبارزه در راه خدا است، به خوبی پیدا کرده‌اند، افزود: لازم است مسئولان محکم و استوار هر صحنه تهدیدی را به فرصت تبدیل کنند.

وی یادآورشد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با ویران کردن خانه‌های مردم با بمب‌های سه تنی آمریکا می‌خواهد از همه مردم زهر چشم بگیرد.

وی افزود: باید نشان دهیم این قضیه نه تنها اراده ما را سست نمی‌کند بلکه همه ما را به رضای خدا نزدیک‌تر می‌کند.

مردم و جوانان آملی همچنین شامگاه سه‌شنبه و روز چهارشنبه نیز در محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، در میدان ۱۷شهریور این شهر، دانشگاه شمال، حوزه علمیه امام حسن عسگری(ع)  حمایت خود را مردم فلسطین اعلام کردند.

اعلام انزجار مردم پایتخت علویان از جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش ایسنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده است که شب گذشته نمونه دیگری از قساوت صهیونیست‌ها با بمباران وحشیانه بیمارستان "المعمدانی" غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به این مکان، به نمایش درآمد.

اشغالگران صهیونیست در اقدام جنایتکارانه خود در این بیمارستان، بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند و صدها نفر را زخمی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha