• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402072719291
  • خبرنگار : 50123

واگذاری ۲۵۰ لیتر پساب به صنایع چهارمحال و بختیاری

واگذاری ۲۵۰ لیتر پساب به صنایع چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پساب واگذاری به صنایع چهارمحال و بختیاری براساس ثبت درخواست انجام می‌شود، گفت: طبق اعلام آمادگی این شرکت قرار است ۲۵۰ لیتر بر ثانیه پساب به صنایع واگذار شود، البته مناقصه آن هفته آینده انجام خواهد شد.

فرشاد متقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وجود ۱۲ تصفیه‌خانه فعال با تولید پساب ۷۰۰ لیتر بر ثانیه در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان، اظهار کرد: این تصفیه‌خانه‌ها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند که باتوجه به تصفیه فاضلاب‌های شهری به صورت مداوم، باتوجه به ثبت درخواست پساب در اختیار صنایع وهمچنین شهرداری‌های استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با شرکت شهرک‌های صنعتی شهرکرد از سال گذشته پساب در اختیار این شرکت قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای فولاد سفید دشت نیز از محل تصفیه‌خانه بروجن ۱۰۰ لیتر بر ثانیه پساب به فروش رسیده است، همچنین پساب در اختیار شهرداری شهرکرد به واسطه تهاتر انجام شده است.

متقی با اشاره به ساخت چهار تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در استان، تصریح کرد: با افتتاح این تصفیه‌خانه‌ها در سال جاری و سال آینده، پیش‌بینی می‌شود به طور متوسط ۱۰۰ لیتر بر ثانیه پساب تولیدی به منظور واگذاری به صنایع صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمادگی شرکت آبفای استان در زمینه واگذاری پساب به صنایع، خاطرنشان کرد: طبق اعلام آمادگی این شرکت قرار است ۲۵۰ لیتر بر ثانیه پساب به صنایع واگذار شود، البته مناقصه آن هفته آینده انجام خواهد شد.

به گفته وی، استفاده از پساب موجب بازچرخانی آب و جلوگیری در استفاده از منابع آب زیرزمینی مهم‌ترین حسن استفاده از پساب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۹ ۰۹:۲۶

پساب ها برای ما آب با سرشاخه برای اصفهان