• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1402072719531
  • منبع : روابط عمومی برنامه

صدور بیانیه مراکز آموزش‌های هنری در پی جنایات رژیم صهیونیست

صدور بیانیه مراکز آموزش‌های هنری در پی جنایات رژیم صهیونیست

دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری به همراه جمعی از مراکز آموزش‌های فرهنگی و هنری شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا و مراکز مهارتی با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین به ویژه در حمله به بیمارستان غزه، دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری به همراه جمعی از مراکز آموزش های فرهنگی و هنری شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا و مراکز مهارتی با صدور بیانیه‌ای این جنایات فجیع و ظالمانه را محکوم کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

"و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس سال هاست است که موضوع فلسطین را به مساله اول جهان اسلام تبدیل کرده است .

تردیدی نیست که مقاومت همیشگی مردم فلسطین و جبهه مقاومت موجب شده که با گذشت بیش از ۷۵ سال از جنایت های وحشیانه رژیم متجاوز صهیونیستی، هر روز شاهد اضمحلال بیشتر این رژیم منحوس باشیم که شکست مفتضحانه آن‌ها در عملیات طوفان الاقصی موید و شاهد این ادعاست.

آنچه که این روزها در کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان بی گناه و مظلوم در غزه و فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس به ویژه در حمله‌ی کور به بیمارستان غزه روی داد خوی وحشیانه و غاصبانه این رژیم را بیش از پیش بر جهانیان اثبات نمود. 

دفتر برنامه‌ریزی و آموزش های هنری، فعالان عرصه فرهنگ و هنر در مراکز آموزشی، هنرستان‌های هنرهای زیبا، آموزشگاه های آزاد هنری و مراکز مهارتی ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی و محکومیت جنایات وقیحانه این رژیم ، حمایت بی‌دریغ خود را از مبارزات ملت مظلوم فلسطین و پاسخ قاطعانه به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس توسط گروه های مقاومت اعلام نموده، آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha