• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402072719699
  • خبرنگار : 71610

رژیم صهیونیستی سفارتخانه‌هایش را در کشورهای عربی می‌بندد

رژیم صهیونیستی سفارتخانه‌هایش را در کشورهای عربی می‌بندد

منابع خبری از تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخلیه سفارتخانه‌هایش در کشورهای عربی پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، منابع رسانه‌ای عبری اعلام کردند که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تصمیم به تخلیه سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود در چند کشور گرفته است.

شبکه عبری زبان «کان» در این باره اعلام کرد که این تصمیم شامل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در مصر، اردن، مراکش و بحرین می‌شود.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی هم چنین سفارت خود در ترکیه را نیز تخلیه کرده است.

این تصمیم پس از خشم مردمی و تظاهرات در کشورهای مختلف علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به ویژه کشتار غیرنظامیان در بیمارستان «المعمدانی» اتخاذ شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد سیزدهمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، دستور تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه رقم می‌زند و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

طبق آخرین آمار اعلام شده حملات رژیم صهیونیستی طی ۱۳ روز جنایت در غزه منجر به شهادت ۳۷۸۵ فلسطینی ازجمله ۱۵۲۴ کودک و ۱۰۰۰ زن شده است.

این حملات همچنین ۱۲ هزار و ۵۰۰ مجروح برجای گذاشته است.

طبق گزارش وزارت بهداشت غزه ۷۰ درصد قربانیان این جنایات را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۰۱:۲۱

همه کشورهای مسلمان وآزادیخواه سفیران خودرافرابخوانندوقطع رابطه کنند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۰۶:۵۳

واقعاننگ برکشورهای مسلمان مثل مصر،عریستان،امارات وامثال آن ها،واقعااینجامشخص می‌شودکه حکومت هاویاپادشاهان این کشورهامثل سگ ازاسرائیل میترسندخاک برسرشان، آیندگان درموردبی غیرتی شماچه خواهندگفت

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۰۸:۳۲

خاک و اب کشورهای عربی سالهاست توسط امریکاتصرف شده وجرات اینکه بخواهند امریکا پایگاه هایش را جمع کنند ندارند،عربستان،بحرین،قطر،کویت،عمان،امارات،عراق،سوریه،اردن و... دلیل اصلی گستاخی صهیونیست ها و کشتار اعراب فلسطین،اردن،لبنان،سوریه و...همین است،،پشتوانه،زور،ناو ،پایگاه،فرودگاه. همه در تصرف ،از سالها قبل

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۱۱:۵۲

نمیبندد بیرونشان کردن این وحشیهاراباید ازبین ببری انهاسرطانندکشورهای اسلامی تازه فهمیدند وحشیگری اسراییل ازامریکا معشت گرفته رفتنیا

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۱۵:۵۲

رژیم صهیونیستی باید گورش را گم کند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۲۰:۳۴

مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۸ ۲۱:۱۷

انشاالله برای همیشه وتا ابد بسته میشود