• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402072719705
  • خبرنگار : 50160

رئیس هیئت فوتبال زنجان:

زمین مناسب حتی برای مسابقات لیگ سه کشور در زنجان نداریم

زمین مناسب حتی برای مسابقات لیگ سه کشور در زنجان نداریم

ایسنا/زنجان رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر زنجان شناسنامه فوتبال این شهر است، گفت: این مجموعه‌ در داخل شهر واقع شده و به دلیل بافت قدیمی خود از مقبولیت بیشتری در میان ورزشکاران برخوردار است.

نادر بلباسی عصر امروز (۲۷ مهرماه) در نشست خبری با اشاره به اینکه ورود تیم لیگ برتر به استان نیازمند فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌های لازم است، اظهار کرد: زنجان زمین و ورزشگاه مناسب برای برگزاری مسابقات ندارد.

وی تصریح کرد: این استان با توجه به زمین‌های فوتبالی، شرایط برگزاری هیچ مسابقه‌ای حتی مسابقات لیگ سه کشور را ندارد و این بسیار تاسف‌بار است. نیاز اصلی اهالی فوتبال برای رده‌های سنی مختلف تکمیل فاز یک ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان است.

این فعال ورزشی افزود: هم اکنون این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که در صورت تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی با اخذ مصوبه در سفر رئیس جمهور شاهد تسریع در تکمیل آن خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر زنجان شناسنامه فوتبال این شهر است، ادامه داد: این مجموعه‌ در داخل شهر واقع شده و به دلیل بافت قدیمی خود از مقبولیت بیشتری در میان ورزشکاران برخوردار است.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان همراهی و هماهنگی مسئولان در پیشبرد مشکلات فوتبال را اثرگذار دانست و گفت: ورود تیم لیگ برتر به استان نیازمند فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌های لازم است.

وی با بیان اینکه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسات مختلفی در راستای حل مشکلات فوتبال زنجان برگزار شد، اضافه کرد: زمان زیادی از احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان سپری می‌شود اما تاکنون به دلایل مختلفی به سرانجام نرسیده است.

این مسئول ادامه داد: این پروژه به صورت ملی مدیریت می‌شود و اتفاق خوب این است که پس از ۱۰ سال،‌ تکمیل آن به پیمانکار دیگری واگذار شد که امیدواریم این سرمایه‌ عظیم هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۲۶ مدرسه فوتبال در استان فعال است که ۲ مدرسه آن به بانوان اختصاص دارد، اضافه کرد: یکی از معضلات فوتبال، مدارس‌ فوتبال و مسائل و حواشی مختلف آنها بوده که استان زنجان به دلیل بازرسی‌های مستمر چنین مشکلاتی را نداشته است.

این مسئول وظیفه هیئت فوتبال را برنامه‌ریزی برای اجرای مسابقات و نظارت بر باشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: باشگاه‌های استان بنیه مالی بسیار ضعیفی دارند که طبق برنامه‌ریزی‌ها دوره‌های آموزشی برای مدیران آنها برگزار خواهد شد.

بلباسی با بیان اینکه در زمان حاضر ۲۶ مدرسه فوتبال در استان فعال است که ۲ مدرسه آن به بانوان اختصاص دارد، اضافه کرد: یکی از معضلات فوتبال، مدارس‌ فوتبال و مسائل و حواشی مختلف آن‌ها بوده که استان زنجان به دلیل بازرسی‌های مستمر چنین مشکلاتی را نداشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha