• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402072719732
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در هشترود

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در هشترود

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۲۵ تن شکر قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان هشترود خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان هشترود در اتوبان پیامبر اعظم حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق و فاقد مجوز به ارزش هشت میلیارد ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار محمدی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از سه تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در مراغه 

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۳۴۸۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع از انباری یک واحد تولیدی تجاری در شهرستان خبر داد. 

سرهنگ  توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه آرد قاچاق به یک واحد تولیدی، تجاری در شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر پس از هماهنگی لازم به به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر از یک دستگاه وانت نیسان مقدار سه تن و ۴۸۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف و دو نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان این‌که کارشناسان ارزش آردهای قاچاق را ۶۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه جرائم اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha