• جمعه / ۲۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402072819968
  • خبرنگار : 50201

شمارش معکوس اتمام تملکات شهرداری چالوس در کاهش ترافیک شهری

شمارش معکوس اتمام تملکات شهرداری چالوس در کاهش ترافیک شهری

ایسنا/مازندران شهردار چالوس گفت: به‌زودی اتصال کامل مسیر سه کیلومتری بلوار ۱۷ شهریور به بلوار تختی (رادیو دریا) در راستای کاهش ترافیک شهری برقرار خواهد شد.

مسعود یعقوبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اراده  مدیریت شهری دوره ششم چالوس در کاهش ترافیک شهری، اظهار کرد: برای رفع معضل ترافیک چالوس در قالب تملکات و آزادسازی‌های رینگ دو شهری، جاده ساحلی، حاشیه رودخانه، اتصال خیابان شورا به خیابان جنب مزار در دستور کار است.

وی با بیان اینکه رینگ دو شهری تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شهری چالوس خواهد داشت، افزود: رینگ دو شهری در پنج فاز از بلوار شهید سلیمانی آغاز و پس از قطع بلوار ۱۷ شهریور، رودخانه چالوس، اراضی کلمور و آبرنگ، بلوار تختی (رادیو دریا) به بلوار امام رضا(ع) و در نهایت به بلوار سردار شهید زندی ختم خواهد شد.

شهردار چالوس با تاکید بر اینکه اولویت مدیریت شهری، اتصال بلوار ۱۷ شهریور به بلوار امام رضا (ع) است، گفت: در ادوار گذشته تملکاتی  در این مسیر صورت گرفته و دوره ششم مدیریت شهری تملک، بازگشایی و آزادسازی این مسیر را در راستای رفع معضل ترافیکی شهری چالوس در اولویت قرار داده است.

یعقوبی تصریح کرد: اتصال فاز دو رینگ ۲دو به فاز سه با احداث پل رودگذر رودخانه با هزینه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان و اتمام تملکات و باقیماندن تملک سه پلاک جهت اتصال بلوار۱۷ شهریور به بلوار رادیو دریا، بررسی تملکات از سمت بلوار امام رضا به بلوار تختی، توافق تملک از "چالوس محله" به "نوشین محله" بخشی از اقدامات جهت کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر توسط مدیریت شهری دوره ششم است.

وی با بیان اینکه تملکات زیادی در رینگ دو شهری صورت گرفت، اظهار کرد: بخش اندکی تملک رینگ دو شهری باقی مانده که جلسات متعددی با مالکین صورت گرفته است.

یعقوبی تصریح کرد: افزایش قیمت زمین در شهر چالوس، شهرداری را در تملکات دچار مشکل کرده است اما با این‌حال  و بودجه کم در تلاش برای تملکات و کاهش بار ترافیکی چالوس هستیم تا دغدغه شهروندان کاهش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha