• جمعه / ۲۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402072819988
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

تنها راه نجات جهان و امنیت در خاورمیانه محو رژیم صهیونیستی است

تنها راه نجات جهان و امنیت در خاورمیانه محو رژیم صهیونیستی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: تنها راه نجات جهان و ایجاد امنیت در خاورمیانه محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ یاسوج ضمن تسلیت کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌پناه و مظلوم غزه، افزود: انسان‌های بی‌گناهی در بیمارستان که پناهگاهی نداشتند اعم از زن، مرد، پیر، جوان و کودک در این وحشی‌گری رژیم غاصب به شهادت رسیدند که این کار با حمایت آمریکای جنایتکار صورت گرفت.

وی اظهار کرد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی جنایت‌های خود را با حمایت همه جانبه آمریکا با تامین انواع تسلیحات انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: غربی که ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارند در برابر این جنایت سکوت کرده و از آن حمایت می‌کنند.

آیت الله حسینی تصریح کرد: غده سرطانی و نطفه حرام رژیم صهیونیستی دست پرورده آمریکا و کشورهای غربی بوده که در خاورمیانه و جهان اسلام کاشته شد.

وی ادامه داد: امروز همه مسلمانان وظیفه دارند با حمایت‌های مالی، جانی و تسلیحاتی از گروه حماس و جبهه مقاومت حمایت لازم را داشته باشند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه همه ما آماده نبرد با دشمن صهیونیستی هستیم، تاکید کرد: تنها راه نجات جهان و ایجاد امنیت در خاورمیانه محو اسرائیل از صحنه روزگار است.

آیت الله حسینی سکوت در برابر جنایت‌های این رژیم را خیانت دانست و اظهارکرد: انسان‌های مسلمان، با غیرت، آزاده و با شرافت وظیفه دارند در برابر ظالم سکوت نکنند.

وی با بیان اینکه امروز همه مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه در برابر ملت مظلوم غزه مسئولیت دارند، تصریح کرد: مردم مظلوم و مسلمان فلسطین سال‌های سال زیر چکمه‌های رژیم جعلی صهیونیستی جان می‌دهند و سکوت در برابر این جنایت‌ها جایز نیست.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: انسان خجالت می‌کشد و این مایه ننگ برای جهان است که مردم مظلوم فلسطین و غزه زیر چکمه رژیم صهیونیستی له می‌شوند و برخی از  سران کشورهای عربی در برابر این جنایت‌ها سکوت می‌کنند.

حسینی افزود: اگر انسان در دنیا از قوانین الهی پیروی و آنها را اجرایی کند، دنیا و آخرت نیز به کام او خواهد بود.

وی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع)، وفات حضرت معصومه (س) را تسلیت گفت و اظهار کرد: به برکت قبر حضرت معصومه (س) قم حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مرکز نشر احکام اسلام و شیعه است.

امام جمعه یاسوج افشاگری حضرت امام (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ را یادآور شد و ادامه داد: در این سال توسط دولت و مجلس وقت قانونی تصویب شد که به مستشاران آمریکایی مصونیت می‌بخشید.

حسینی ضمن تاکید بر اینکه این قانون استقلال کشور را زیر سوال می‌برد، تاکید کرد: حضرت امام (ره) با سخنرانی خود فرمود «عزت و استقلال کشورمان را با این قانون لگدمال کردند».

وی با اشاره به اینکه آمریکا همیشه بزرگترین جنایت‌ها را علیه بشریت انجام می‌دهد اما کشورهای غربی آنها را تشویق می‌کنند، افزود: لگدمال کردن عزت و استقلال کشورمان از اهداف این قانون بود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه یاسوج بیان کرد: آمریکا در آن دوران حق توحش از کشور ما می‌گرفت و مردم ما را وحشی قلمداد می‌کردند که این نهایت بی‌احترامی و ذلت برای ملت ما در آن دوران بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha