• جمعه / ۲۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402072819993
  • خبرنگار : 50416

برگزاری نخستین طرح بُشری در ملایر

برگزاری نخستین طرح بُشری در ملایر

ایسنا/همدان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن (طرح بُشری) در ملایر خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این طرح با روش نوین آموزش قرآن در سه روز متوالی آشنا می‌شوند.

فرشاد کشاورزیان در حاشیه برگزاری طرح بشری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این دوره پنجاه و هشتمین دوره این طرح در کشور است که با برنامه‌ریزی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، دانشکده فنی و حرفه‌ای خوارزمی ملایر، اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر، شهرداری و شورای شهر ملایر، دانشگاه ملی و دانشگاه آزاد اسلامی ملایر، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه در دانشکده خوارزمی برگزار می‌شود.

وی از ثبت‌نام ۱۴۰ نفر از مربیان، حافظان، اساتید و طلاب قرآنی در این طرح در ملایر خبر داد و افزود: کسانی که در این دوره شرکت می‌کنند باید خودشان مربی و استاد قرآن باشند که در سامانه حمد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

کشاورزیان با بیان اینکه دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن (طرح ملی بشری) یک طرح کشوری و مربوط به معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد است، افزود: این طرح امسال در ملایر برگزار شده و دوره های قبل در مراکز استان‌های دیگر برگزار شده است.

وی ادامه داد: این طرح در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دانشکده فنی خوارزمی ملایر در حال برگزاری است و آزمون طرح نیز روز شنبه ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

کشاورزیان مطرح کرد: این دوره روش تدریس قرآن را بدون نیاز به جزوه و کتاب به قرآن آموز آموزش داده تا مربی و استاد قرآن بتواند این روش درس را برای جامعه هدف خود تدریس کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این طرح با روش نوین آموزش قرآن زیر نظر استاد ابراهیم کرمانی نژاد مدیر کل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه روز متوالی آشنا می شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در پایان ابرازامیدواری کرد که برگزاری این طرح موجب گسترش فرهنگ قرآن و عترت در شهرستان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha