• شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072920232
  • خبرنگار : 50176

سرپرست فرمانداری معمولان:

حقوق مالکین اراضی محدوده قطعه یک جاده خرم‌آباد - پلدختر پرداخت شود

حقوق مالکین اراضی محدوده قطعه یک جاده خرم‌آباد - پلدختر پرداخت شود

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: اختلاف نظر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص مبالغ کارشناسی شده اراضی محدوده پروژه عامل نارضایتی مالکین و تعطیلی پروژه ساخت قطعه اول جاده خرم‌آباد - پلدختر است.

محمد ناظری شامگاه بیست و هشتم مهر ماه در جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژه ساخت قطعه اول جاده خرم‌آباد- پلدختر که در محل فرمانداری معمولان برگزار شد، با اشاره به اینکه پروژه ساخت قطعه اول جاده خرم‌آباد به پلدختر به دلیل وجود معارضین محلی با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: مردم نجیب شهرستان معمولان به گواه عوامل قرارگاه خاتم الانبیا در مدت اجرای پروژه همکاری لازم را داشته‌اند اما متأسفانه مالکین اراضی محدوده پروژه بعد از چند سال حقوق خود را از محل تملک اراضی دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اختلاف نظری درخصوص قیمت گذاری کارشناسی زمین‌های مردم در محدوده پروژه دارد و به همین دلیل پرداخت حقوق مردم تاکنون انجام نشده است.

ناظری ادامه داد: در همین رابطه بلافاصله با سرپرست طرح‌های شرکت ساخت و توسعه‌ زیربناهای حمل و نقل در لرستان تماس داشتم و به اهمیت ویژه این پروژه اشاره کردم که مقرر شد ایشان به عنوان نماینده این شرکت در استان در اسرع وقت با مراجعه به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور این موضوع را از طریق مدیران شرکت پیگیری کند تا با پرداخت حقوق مالکین اراضی از تعطیلی پروژه جلوگیری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا به صورت جهادی پای کار است، گفت: درصورتی که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به عنوان کارفرما مشکل معارضین و مالکین را حل و رضایت مردم نجیب را کسب کند در صحبتی که با قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار پروژه داشتم اعلام آمادگی کردند که در کوتاه ترین زمان ممکن باقی مانده قطعه را تکمیل خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha