• شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402072920240
  • خبرنگار : 50463

لیگ دسته اول فوتبال کشور

باخت خانگی چادرملو در شب بدشانسی‌ها

باخت خانگی چادرملو در شب بدشانسی‌ها

ایسنا/یزد تیم فوتبال چادرملو اردکان در هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل پارس جنوبی جم با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

دو تیم مدعی چادرملو اردکان و پارس جنوبی جم در لیگ آزادگان فوتبال کشور، در چارچوب برگزاری هفته هشتم لیگ و در یکی از دیدارهای حساس این هفته، در هوای طوفانی شهر یزد در مقابل یک دیگر صف آرایی کردند.

دیدار پر تنش شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو و «امیدرضا روانخواه» در پارس جنوبی تا دقیقه ۴۰ روند متعادل و آرامی را در پیش داشت.

در دقیقه ۴۰، «علی خدادادی» بازیکن سابق چادرملو با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه تیم سابق خود را با پیراهن پارس جم باز کرد.

خوشحالی زردپوشان بوشهری تنها چند دقیقه به طول کشید و در دقایق پایانی نیمه نخست «محمدرضا مسلمی جاوید» که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، دروازه پارس جنوبی را باز کرد، تا نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.  

اما تنها ۹ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم یعنی در دقیقه ۴۹، «علیرضا خدابخشی» گل دوم تیم پارس جنوبی را به ثمر رساند.

زرد پوشان بوشهری که از دقیقه ۶۵ «علیرضا خدابخشی» را با کارت قرمز داور از دست دادند، فشار زیادی را در پی حمله های بازیکنان چادرملو تحمل کردند.

شاگردان اخباری که از وجود پرشمار و تشویق بی امان هوادران خود بهره می‌بردند، در دقایق پایانی علی‌الرغم حمله های متعدد، نتوانستند بر دفاع جانانه جنوبی ها غلبه کنند.

در نهایت پارس جنوبی که طی چهار هفته گذشته تنها یک امتیاز دشت کرده بود، با نتیجه دو بر یک تیم چادرملود اردکان را در خانه شکست داد و جمع امتیازات خود را به ۱۳ رساند تا دوباره جزو مدعیان صعود شمرده شود.

تیم «سعید اخباری» نیز با شکست امروز ۱۶ امتیازی باقی ماند و فعلا در رده دوم جدول مسابقات قرار گرفته است، اما پس از پایان هفته هشتم احتمال سقوط چادرملو تا رده پنجم جدول رده بندی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha