• شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402072920528
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد

ثبت نام ۱۰ داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

ثبت نام ۱۰ داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۱۰ نفر داوطلب از سه حوزه انتخابیه استان ثبت‌نام نهایی خود را انجام دادند.

«سید جواد هاشمی مهر» روز شنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۲ در نشست «عباسعلی کدخدایی»، عضو حقوقدان شورای نگهبان با استاندار، فرمانداران و اعضای هیئت نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان قومی و قبیه ای و عشیره‌ای است و پایبند به سنت های خود بوده و همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای عقب‌نشینی نکردند.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۹۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهارکرد: مردم همچنان بر آرمان‌های انقلاب وفادار هستند و در همین قضیه غزه مردم استان با حضور در خیابان‌ها خشم و انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روند انتخابات به صورت قانونی آغاز و ادامه پیدا کرد، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام نهایی انتخابات از ۲۷ مهرماه آغاز و تا سوم آبان ادامه دارد.

هاشمی‌مهر تصریح کرد: تاکنون ۱۰ نفر داوطلب نمایندگی ثبت‌نام نهایی خود را انجام دادند که سه نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، سه نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام و چهار نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی ادامه داد: در مرحله پیش ثبت نام ۴۰۱ نفر در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده بودند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هیات های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری هیات نظارت و تدبیر استاندار در ۲۲ حوزه انتخابیه شامل سه حوزه انتخابیه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی تشکیل شدند.

هاشمی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مشارکت همیشه جزء استان‌های اول بوده و امیدواریم با همراهی و اعتمادسازی امسال نیز شاهد مشارکت خوب مردم استان در انتخابات باشیم.

همچنین «سید علی احمد زاده»، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب راجع به چهار محور« مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت» در انتخابات جزء محورهای مجموعه اجرایی، دولت و هیات نظارت استان در انتخابات است.

وی افزود: در زمینه مشارکت جدی هستیم و برای سلامت انتخابات دست به دست هم خواهیم داد تا انتخابات سالم در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

احمد زاده اظهارکرد: همه نیروهای در صحنه و اجرایی انتخابات بچه های انقلاب و ولایی هستند و به همین خاطر ذره ای ابهام در اجرای انتخابات وجود ندارد.


گفتنی است که در ادامه، این نشست با پیگیری مباحث حساس تر، بدون حضور خبرنگاران ادامه یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha