• شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402072920739
  • خبرنگار : 50463

/اخبار ورزشی استان یزد/

از بازماندن ساحلی‌بازان سیاهکو اردکان به لیگ برتر تا برگزاری شو سواره اسب‌سواری

از بازماندن ساحلی‌بازان سیاهکو اردکان به لیگ برتر تا برگزاری شو سواره اسب‌سواری

ایسنا/یزد طی ۲۴ ساعت گذشته اتفاقات زیادی در ورزش یزد رخ داد، از شکست نمایندگان ساحلی یزد در لیگ دسته یک تا برگزاری رویدادی های مختلف ورزشی، مشروح این اخبار را در بسته ورزشی ایسنا بخوانید.

بازماندن ساحلی بازان سیاهکوه از صعود به لیگ برتر

در هفته پایانی لیگ یک فوتبال ساحلی کشور تیم سیاهکوه اردکان مقابل تیم آداک نوشهر صدرنشین با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و با از دست دادن رده دوم جدول رده‌بندی از صعود به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بازماند.

دهیاری ملاباشی یزد دیگر نماینده فوتبال ساحلی استان در لیگ دسته یک نیز در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد، و با چهار امتیا در رده ششم جدول رده‌بندی باقی ماند.

مسابقات شو سواره نوبر شاه در میبد

اولین دوره مسابقات شوسواره نوبرشاه در باشگاه سادات مشیر شهرستان میبد برگزار شد.

«سعید ابوطالبی» رئیس هیئت سوارکاری استان یزد گفت: دراین دوره ۵۰ راس اسب از استان های فارس، کرمان، اصفهان و یزد و استان های شمالی حضور داشتند.

ابوطالبی با بیان اینکه استان یزد و شهرستان میبد در حوزه پرورش اسب از پتانسیل بالایی برخوردارند افزود: امیدواریم مسئولین به این رشته ورزشی توجه ویژه ایی داشته باشند تا با تامین زیرساخت های لازم، در آینده شاهد برگزاری مسابقات با پتانسیل های بالا باشیم.

برگزاری مسابقات شنا در مهریز

مسابقات شنا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، به همت هیئت نجات غریق وغواصی و همکاری تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهریز برگزار شد.

«علی باقی آبادی» در این باره، افزود: در این دوره از مسابقات که در استخر صدف مهریز برگزار شد، بیش از ۵۰ نفر در سه رده سنی شرکت کردند که به نفرات اول تا سوم هر رده مدال وحکم قهرمانی وجوایزی اهدا شد.  

برگزاری مسابقات کراس فیت در مهریز

دومین دوره مسابقات کراس فیت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در مهریز برگزار شد.

«علی باقی آبادی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز در این باره گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش دومین دوره مسابقه کراس فیت در سالن شهید لجه با حضور بیست ورزشکار مهریزی برگزار شد.

باقی آبادی افزود:این مسابقات در دو رده سنی منفی ۱۸ و مثبت ۱۸ سال برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha