• شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402072920816
  • منبع : بازار

خدمات دسترسی با طناب - بدون داربست

خدمات دسترسی با طناب - بدون داربست

ساختمان بلندی را در نظر بگیرید که نیاز به بازسازی، تمیزکاری نما و شیشه‌ها دارد یا باید عایقکاری و ایمن شود، اغلب دو راهکار داربست و بالابر برای این قبل کارها پیشنهاد می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت بالابران کهکشان، استفاده از داربست و بالابر مشکلاتی را به همراه دارد، فارغ از هزینه زیادی که بالابر و داربست به طور روزانه به شما تحمیل خواهند کرد باید در نظر گرفت که داربست فضای زیادی را هم اشغال کرده و مدت زمان بیشتری در مکان باقی می‌ماند. نه تنها به جذابیت ساختمان اضافه نمی‌کند بلکه فریاد می‌زند کارگران مشغول کار هستند، از طرفی با استفاده از بالابرها به همه نقاط نمی‌توان دسترسی داشت.

ولی راهکار بهتری هم وجود دارد؛ دسترسی با طناب بسیار ایمن‌تر و ارزان‌تر از داربست و بالابر است و زمان کمتری نیاز دارد. تکنسین‌های دسترسی با طناب تقریبا در چشم نیستند، آنها چشم انداز را زشت نکرده و مزاحم فضا و عبور و مرور ساکنین نمی‌شوند. این یکی از دلایل متعددی است که دسترسی با طناب هم برای اعضای تیم دسترسی طناب و هم برای ساکنان ساختمانی که قرار است کارها در آن انجام شود راحت و ایمن‌تر است.

با دسترسی طناب چه کارهایی را می توان انجام داد؟
دسترسی با طناب برای انجام بسیاری از کارهای مختلف در ارتفاع  ایده‌آل است و در نماشویی بدون داربست، رنگ آمیزی نما، عایقکاری نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، حلب کاری ساختمان، نورپردازی نما و ایمنی سازه‌های بلند استفاده می‌شود.

مثلا خلاص شدن از شر کبوتر در برخی مناطق ، یک اولویت است؛ می‌توانید با نصب توری مرغی بدون داربست، از نشستن پرندگان بر روی ساختمان جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید فرم‌های تبلیغاتی مانند بنر و روکش را روی ساختمان نصب کنید و... تکنسین‌های شناور تقریبا در هر کاری که در ارتفاع می‌توان انجام داد عالی هستند از تعمیرات و نگهداری ساختمان گرفته تا دسترسی با طناب در صنعت و پالایشگاه.

چرا دسترسی با طناب

متخصصان دسترسی با طناب می‌دانند که چگونه در محیط نسبتا غیرعادی که دیوار یا سقف یک ساختمان است حرکت کنند. این به دلیل آموزش IRATA است که هر یک از آنها باید کارهای تعمیر و نگهداری ساده را پشت سر بگذارند، همانطور که هر روز این کار را انجام می‌دهند. دسترسی با طناب زمینه‌ای است که روال هیجان‌انگیزتری را به کارمندان خود ارائه می‌دهد و هیجانی را فراهم می‌کند که یک شغل اداری معمولا فاقد آن است.

دسترسی با طناب برای انجام کارهای اساسی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. هدف اصلی آن است و بسیاری از کارهایی که متخصصان دسترسی طناب به صورت روزانه انجام می‌دهند به همین مرتبط است. چیزهای دیگری نیز وجود دارد که دسترسی با طناب می‌تواند برای آنها مفید باشد. بازاریابی از دسترسی با طناب به عنوان روشی برای دیده شدن بیشتر تبلیغات خود استفاده می‌کند. افراد حرفه‌ای می‌توانند بنرهایی با فرمت بزرگ بر روی ساختمان‌ها نصب کنند.

روش‌های مختلف برای کار در ارتفاع

داربست اهدافی مشابه با دسترسی به طناب دارد، اما از روش‌های مختلفی برای رسیدن به آن استفاده می‌کند. در حالی که دسترسی با طناب فقط از یک سیستم ساده استفاده می‌کند، تقریبا فقط طناب و حداقل تجهیزات دیگر برای اطمینان از ایمنی کافی است، داربست برای انجام همان کار، روش پیچیده‌تری است. به طور مثال، نقاشی ساختمان، با داربست، هر بار یک سازه کامل باید ساخته شود و تلاش بیشتری برای تکمیل چنین کارهایی انجام دهید.

اگرچه داربست بسیار استوار به نظر می رسد، اما از دسترسی طناب ایمن‌تر نیست و بدیهی است که انجام همان کار بیشتر طول می‌کشد. داربست در گذشته محبوبتر بود، اما در حال حاضر روشی است که دیگر به اندازه کافی خوب نیست. این روش منسوخ شده و امروزه روش‌های ساده‌تر و بهتر رایج شده‌اند. دسترسی با طناب یکی از آنهاست که راحتی زیادی را ارائه می‌دهد.

خدمات بدون داربست

داربست مراحل بسیار زیادی دارد که باید طی شود، زمان بیشتری می برد و از دسترسی با طناب گران‌تر است. همه این عوامل به یک نتیجه‌گیری واضح منجر می‌شود: اگر به کار در ارتفاع قابل توجهی نیاز دارید، داربست دیگر روشی نیست که شما باید انتخاب کنید البته، خدمات داربست هنوز وجود دارد، و شما همچنان می‌توانید با استفاده از داربست، پنجره‌های خود را تمیز کنید، اما این کارآمدترین راهکار نیست. دسترسی با طناب از بسیاری جهات نسبت به داربست برتر است و به شما کمک می‌کند در هزینه و زمان صرفه جویی کنید و در عین حال گزینه ایمن‌تر است.

بسته به موقعیت مکانی، به دنبال شرکت‌ دسترسی با طناب در منطقه خود باشید. اگر در شمال کشور هستید، حتما با ایمن بالابران کهکشان (دکتر عایق) تماس بگیرید. تمام دانش لازم و مجموعه مهارت‌های مناسب را داریم که این امکان را برای ما فراهم می کند تا کارهای دسترسی با طناب را با موفقیت انجام دهیم. برای انجام هر نوع کار در ارتفاع می‌توانید روی ما حساب کنید. همچنین امکان خرید انواع چسب و عایق و افزودنی ساختمان در  فروشگاه آنلاین دکتر عایق  فراهم است.

خدمات دسترسی با طناب - بدون داربست

مزایای دسترسی با طناب

اگرچه هر دو روش را می‌توان برای مشاغل مشابه استفاده کرد، دسترسی با طناب به دلایلی محبوب‌تر است:

  • هزینه ها

هزینه‌های مربوط به دسترسی با طناب بسیار کمتر از هزینه‌های داربست است. هنگام استفاده از داربست هزینه‌های زیادی مانند ساخت و ساز و حمل و نقل تجهیزات وجود دارد که هنگام استفاده از دسترسی با طناب متحمل نمی‌شوید. از آنجایی که تجهیزات بسیار کمتری وجود دارد و نیازی به ساخت و ساز نیست، هزینه‌های مرتبط با دسترسی به طناب بسیار کمتر است.

  • زمان

دسترسی با طناب می‌تواند صرفه جویی زیادی در زمان داشته باشد. از آنجایی که این فرآیند نیاز به ساخت و ساز ندارد، اجرای آن در مقایسه با داربست سریع و آسان است. این امر باعث می‌شود تا برای کارهای مانند نماشویی، پیچ و رولپلاک نما، عایقکاری نما، حلب کاری ساختمان، دسترسی با طناب مورد استفاده قرار گیرد.

  • ایمنی

بر خلاف تصور رایج، دسترسی با طناب برای کار در ارتفاعات گزینه ایمن‌تری است. به این دلیل که تکنسین‌ها همیشه به حداقل دو طناب متصل می‌شوند،  یکی به عنوان طناب اصلی و دیگری به عنوان شکست امن (fail-safe). علاوه بر این، ابزارها و تجهیزات دیگری به طناب‌ها متصل می‌شوند که به طور قابل توجهی خطر سقوط ابزار توسط کارگران و آسیب رساندن به عابران را کاهش می‌دهد.

تکنسین‌های دسترسی با طناب نسبت به کارگران داربست تحت آموزش کاملتری قرار می‌گیرند. از این رو، آنها درک بیشتری از اقدامات ایمنی مناسب دارند.

  • انعطاف پذیری

دسترسی با طناب هنگام دسترسی به مناطق صعب العبور، انعطاف بیشتری را فراهم می‌کند. شناورها این آزادی را دارند که از نماها بدون سکوها و تجهیزات حجیم عبور کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد نه تنها به مکان‌های مرتفع ، بلکه به مکان‌های کوچک‌تری مانند تاقچه‌های ساختمان نیز دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر داربست توانایی محدودی برای دسترسی به تمام قسمت‌های بیرونی ساختمان دارد و فقط می‌توان از طریق داربست به مناطق قابل دسترسی ، تسلط پیدا کرد.

  • زیبایی شناسی

در نهایت، دسترسی با طناب برای چشم بسیار خوشایندتر از داربست است. با تجهیزات به میزان قابل توجهی کمتر، دسترسی با طناب نه تنها زیبایی ساختمان را از منظر خارجی حفظ نموده، بلکه از مسدود شدن دید برای ساکنان داخل ساختمان نیز جلوگیری می‌کند.

در مجموع، دسترسی با طناب در مورد صرفه جویی در هزینه و زمان، به حداکثر رساندن ایمنی و انعطاف پذیری و کاهش اختلال در ساختمان، برنده آشکار است.

خدمات دسترسی با طناب - بدون داربست

دسترسی با طناب و خدمات بدون داربست  یکی از بهترین روش‌های کار در ارتفاع است.گستردگی خدمات دسترسی با طناب از خدمات عمومی مانند پیچ و رولپلاک نما، عایقکاری نما، رنگ آمیزی نما، نورپردازی نما، نصب بنر و تابلو تبلیغاتی، حلب کاری ساختمان، نماشویی ساختمان، طراحی و اجرای نما بدون داربست، تا خدمات صنعتی و تخصصی دسترسی با طناب مانند عملیات راکفال، عملیات نجات (رسکیو)، امداد و نجات در فضای معلق، تعمیر و نگهداری توربین‌های بادی، صنایع دریایی و فراساحل، صنایع پتروشیمی و پالایشگاه، صنایع نیروگاه، صنایع عمران و... است و طیف زیادی از تخصص‌ها و مهارت‌ها را پوشش می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha