• شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402072920940
  • خبرنگار : 50604

فرمانده سپاه آق‌قلا:

رژیم اسرائیل با جنایات اخیر مرگش را جلو انداخت

رژیم اسرائیل با جنایات اخیر مرگش را جلو انداخت

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه آق‌قلا مرگ رژیم اسرائیل را حتمی دانست و گفت: کشورهای حامی این رژیم جعلی نیز سرنوشت مشابهی خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو عصر شنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۲ در جمع مردم «انبارالوم» با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی از انسانیت و بشریت چیزی نمی‌فهمد، اظهار کرد: ما پشت سر امام خود برای نابودی اسرائیل عهد بسته‌ایم.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها قوم بهانه‌گر و لجوجی‌ هستند که از حضرت موسی (ع) پیروی نکردند، گفت: اسرائیل غاصب در سال ۱۹۴۸ حدود ۷۴ سال پیش با هدف اشغال نیل تا فرات به ناحق این کشور را تصرف کردند اما با انواع جنایت‌ها در طول این سال‌ها به نیل تا فرات نرسیدند.

فرمانده سپاه آق‌قلا در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان استعمارگر دست به هر کاری زدند تا مسئله فلسطین فراموش شود، اما امام راحل با تدابیر داهیانه خود و نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نقشه دشمنان را بی‌اثر کرد.

 مصطفی‌لو جنگ هشت ساله تحمیلی را یک نمونه از اقدامات دشمنان برای فراموشی مسئله فلسطین در جهان عنوان کرد و افزود: اسرائیل غاصب علی‌رغم تمام تلاش‌های خود هرگز نتوانست مسئله فلسطین را کمرنگ کند و در این راه شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه در منطق امامین انقلاب، فلسطین اولین مسئله امت اسلام است، گفت: همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان باید با هم متحد شده و برای از بین بردن این غده چرکین صف واحد تشکیل بدهند.

فرمانده سپاه آق‌قلا با بیان اینکه امروز به شکرانه الهی جبهه مقاومت قوی شده و معادلات جهان به گونه‌ای متفاوت از قبل در حال پیشروی است، افزود: رهبر عزیز ما پیش‌بینی کرده اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اما با جنایاتی که این رژیم غاصب در غزه و فلسطین مرتکب شده، مرگ خود را به جلو انداخته است.

این مقام مسئول نابودی اسرائیل را وعده حتمی دانست و ادامه داد: کشورهایی که با این غده سرطانی دست دوستی می‌دهند نیز سرنوشتی همانند یهودیان بی‌وطن داشته و نابود خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha