• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402073021093
  • خبرنگار : 50490

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران:

برنامه توسعه جهاددانشگاهی مازندران پژوهش محوری است

برنامه توسعه جهاددانشگاهی مازندران پژوهش محوری است

ایسنا/مازندران رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اعلام اینکه برنامه توسعه این نهاد در استان پژوهش محور است، گفت: پردیس صنایع نرم و خلاق و همچنین مجتمع فنآوری علوم زیستی جهاد دانشگاهی در مازندران از اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

محمدرضا یوسفی مهر امروز، ۳۰ مهر در نشست تخصصی با فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای جهاد دانشگاهی اظهار کرد: ایجاد دفتر جهاد دانشگاهی با رویکرد توسعه‌ای در بابل اولویت برنامه فرهنگی این نهاد در استان است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی قصد دارد در بابل نقش نهاد توسعه‌گری را ایفا کند، افزود: بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های توسعه‌ای جهاددانشگاهی در شهرستان بابل فراهم نشده است که نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی است.

یوسفی مهر یادآور شد: با توجه به موقعیت دانشگاهی شهرستان بابل، جهاد دانشگاهی آمادگی دارد برنامه توسعه‌ای و فنآورری را در شهرستان بابل مستقر کند.

برنامه توسعه جهاددانشگاهی مازندران پژوهش محوری است

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اعلام این خبر که جهاد دانشگاهی آمادگی دارد تا پردیس صنایع نرم و خلاق مازندران و همچنین مجتمع فنآوری علوم زیستی جهاد دانشگاهی را در شهرستان بابل ایجاد کند، تصریح کرد: با ایجاد این دو ظرفیت می‌توان خدمات توسعه‌ای در زمینه مزیت‌های استان به‌ویژه در حوزه کشاورزی هوشمند و امنیت غذایی را شاهد باشیم.

حمایت از طرح‌های توسعه‌ای جهاد دانشگاهی

 فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز در این نشست با تاکید بر توسعه فعالیت جهاد دانشگاهی در بابل یادآورشد: باید ظرفیت جهاد دانشگاهی بابل در راستای توسعه شهرستان بکار گرفته شود.

قاسم عزیززاده گرجی به ظرفیت‌های علمی موجود در شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: شهرستان بابل با داشتن ۱۰۰ هزار دانش آموز و ۳۰ هزار دانشجو قطب علمی استان محسوب می‌شود و نیازمند ظرفیت‌های پویا و فعال جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه ما الان مکانی که در اختیار داریم پاسخگوی نیازهای ماموریتی جهاد دانشگاهی مازندران نیست، افزود: لذا ضرورت دارد فکری به حال این نهاد علمی و توانمند شود.

برنامه توسعه جهاددانشگاهی مازندران پژوهش محوری است

فرماندار ویژه شهرستان بابل به طرح‌های توسعه‌ای جهاد دانشگاهی در تولید علم، پژوهش و فناور محور بودن این نهاد انقلابی اشاره کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری، اعتبار قابل توجهی را برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای جهاد دانشگاهی  درنظر می‌گیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha