• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402073021544
  • منبع : بازار

آیا جو دو سر باعث لاغری می‌شود؟

آیا جو دو سر باعث لاغری می‌شود؟

لاغر شدن یک مسیر بسیار حساس و زمان‌بر است. بسیاری از اوقات طولانی بودن روند کاهش وزن و لاغر شدن، باعث از دست دادن انگیزه افراد می‌شود. اما ترفندهایی وجود دارد که می‌توان این مسیر را کوتاه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت لیمومی، استفاده از جو دوسر در رژیم لاغری مانند یک میانبر است! این ماده غذایی که غالباً به شکل پودر مصرف می‌شود، تاثیر خوبی در رژیم‌های لاغری دارد.

تست رایگان پیش از رژیم؛ چقدر طول می‌کشد تا به وزن ایده‌آلم برسم؟

نقش جو دوسر در رژیم لاغری چیست؟

  •  کنترل اشتها

مصرف جو دوسر چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟ تحقیقات نشان داده خوردن جو دوسر، باعث می‌شود که احساس سیری بسیار خوبی در بدن شکل بگیرد. در واقع با خوردن این ماده مفید، میل به مصرف غذای خود را کنترل خواهید کرد. فیبر موجود در جو دوسر باعث می‌شود که اشتها کنترل‌شده و میل به خوردن غذا بسیار کاهش پیدا کند.

آیا جو دو سر باعث لاغری می‌شود؟

  •  تأمین انرژی مورد نیاز بدن

یکی از مشکلات اصلی در حین رژیم گرفتن، نداشتن انرژی است. طبیعی است که کمتر شدن حجم غذا باعث می‌شود که بدن احساس ضعف داشته باشد. این احساس ضعف باعث شکست خوردن بسیاری از افراد در رژیم لاغری می‌شود. علاوه بر این، انجام دادن فعالیت‌های روزمره بدون توان، بسیار طاقت‌فرسا خواهد بود. جو دوسر این مشکل را هم حل کرده است.

مصرف جو دوسر باعث تأمین انرژی مورد نیاز در طول روز می‌شود. این ماده، با طولانی‌تر کردن فرایند هضم غذا، باعث جذب بهتر مواد مغذی می‌شود. از طرفی، انرژی مورد نیاز بدن را از طریق مواد معدنی مانند ویتامین‌های خانواده ب تأمین می‌کند.

برای دریافت برنامه غذایی برای لاغری، اینجا کلیک کنید.

چربی سوزی

تحقیقات نشان داده است که استفاده از جو دوسر در رژیم لاغری باعث افزایش سرعت چربی‌سوزی می‌شود. بتاگلوکان موجود در جو دوسر، هورمونی را ترشح می‌کند که این هورمون باعث چربی‌سوزی می‌شود. بد نیست بدانید برخی مدعی هستند که موضع چربی‌سوزی این هورمون، چربی‌های اطراف شکم است. چربی‌هایی که در این نواحی به‌سختی آب می‌شوند.

آیا جو دو سر باعث لاغری می‌شود؟

بهترین زمان مصرف جو دو سر در رژیم لاغری

بهترین زمان مصرف جو دوسر در رژیم لاغری در وعده صبحانه است. خوردن این ماده در صبحانه، باعث می‌شود که در طول روز مواد خوراکی کمتری مصرف کنید. جو دوسر، بدن شما را تا وعده ناهار سرپا نگه می‌دارد. در روزهای عادی، پس ‌از آنکه از سرکار، کلاس درس و… به خانه بازمی‌گردید، به‌دلیل احساس گرسنگی زیادی که دارید، وعده ناهار سنگینی را تجربه می‌کنید.

اما اگر در صبحانه جو دوسر مصرف کنید، با ایجاد احساس سیری طولانی‌تر، گرسنگی کمتری را تجربه می‌کنید و می‌توانید از غذاهای سبک و رژیمی استفاده کنید. این ماده همچنین می‌تواند انرژی لازم برای شروع یک روز خوب را به شما بدهد.

برای آشنایی با خواص جو دو سر در رژیم لاغری، اینجا کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha