• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402073021581
  • خبرنگار : 50658

مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین

مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین

ایسنا/قزوین درخشش تکواندوکاران قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور، صدرنشینی فوتبالیست‌های اتحاد مقابل نماینده خوزستان و حضور هندبالیست نوجوان قزوینی در اردوی تیم ملی خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

تیم تکواندوی خردسالان استان قزوین در رقابت‌های تکواندوی منطقه ۲ کشور توانستند هفت نشان رنگارنگ کسب کنند.

آرتین دوست محمدی در این مسابقات صاحب عنوان نایب قهرمانی شد. مهدی باجلان، امیر رضا طاهرخانی، محمدمهدی برزگر، امیر حسین عباسی، ایلیا صفوی و شایان حمیدی عناوین سومی را از آن خود کردند.

هدایت تیم تکواندوی استان قزوین در این مسابقات بر عهده عرفان حیدری بود و فردین سخاوت‌فر، حسین نعمتی و میثم مردانی هم مربی، مدیر فنی و سرپرست تیم بودند.

مسابقات تکواندوی خردسالان منطقه دو کشور به میزبانی قزوین برگزار شد.

صدرنشینی فوتبالیست‌های اتحاد مقابل نماینده خوزستان

تیم فوتبال اتحاد قزوین در لیگ یک جوانان کشور مقابل نماینده خوزستان به برتری رسید. در این دیدار نماینده استان با نتیجه ۲ بر یک میزبان خوزستانی خود را شکست داد. اتحاد قزوین در نخستین بازی خود در لیگ یک جوانان در قم مقابل تیم عقاب پردیسان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

تیم فوتبال اتحاد قزوین در گروه ۲ لیگ جوانان کشور با تیم‌های ملی حفاری ایران، آلومینیوم اراک، گهر دورود،بعثت و پدیده غرب کرمانشاه، شهرداری همدان، عقاب پردیسان قم و شاهین باغملک هم گروه است.

در مسابقات لیگ یک فوتبال جوانان کشور ۲۹ تیم در سه گروه ۹ تیمی با هم رقابت می‌کنند.

هندبالیست نوجوان قزوینی در اردوی تیم ملی

 اردوی آماده‌سازی تیم هندبال نوجوانان کشور در حالی در کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است که با دعوت کادر فنی تیم هندبال نوجوانان کشور محمد بابالادی هم در این اردو حضور دارد.

بابالادی از جمله هندبالیست‌هایی است که در طول چند ماه اخیر به اردو دعوت شده  و نشان داده که می‌تواند با نمایش بازی‌های درخشان خود رفته‌رفته در تیم ملی جای خود را باز کند.

اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور تا سوم آبان ماه به میزبانی دهدشت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha