• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402073021770
  • خبرنگار : 50441

سرمربی فجر شهید سپاسی تبیین کرد

دلایل توقف فجر در مقابل قعرنشین جام آزادگان

دلایل توقف فجر در مقابل قعرنشین جام آزادگان

ایسنا/فارس سرمربی شیرازی فجر شهید سپاسی با اشاره به آخرین وضعیت این تیم در جام آزادگان، علل توقف در مقابل قعرنشین مسابقات را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از کسب چهار پیروزی پیاپی، بالاخره متوقف شد و در برابر نماینده استان مازندران به تساوی رسید.

سرمربی فجر در خصوص این مسابقه گفت: بازی درگیرانه و سختی بود. می‌دانستیم تیم دریا با تغییر کادر فنی و آمدن سیدعباسی، از نظر فنی و روانی شکل بهتری گرفته است. این تیم بسیار با انگیزه بازی کرد و توانست ما را متوقف کند.

مهدی رجب‌زاده افزود: ما پس از اینکه گل اول بازی را در نیمه اول به ثمر رساندیم، سه موقعیت ایده‌آل گلزنی را از دست دادیم. تیم ما سوار بازی بود و بازی هم به همان سمت و سویی می رفت که می خواستیم، اما حریف روی چند پرتاب اوت بلند برای ما خطر ایجاد کرد و از همین راه هم توانست به گل برسد. عدم تمرکز خط دفاعی ما هم در گلزنی حریف موثر بود.

این ملی پوش سابق در خصوص پرتاب های بلند حریف گفت: پرتاب‌های اوت، در حال حاضر یکی از حربه های تاکتیکی تیم‌های دنیاست و ما نمی‌توانیم به تیمی از این بابت ایراد بگیریم. تیم دریا هم بارها از همین حربه استفاده کرد و نتیجه هم گرفت. آنها فقط روی پرتاب‌های اوت و یا اشتباهات مدافعان ما، موقعیت ایجاد کردند اما از نظر فنی و گردش توپ در زمین مسابقه، ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های خیلی بیشتری هم خلق کردیم.

وی در خصوص نحوه قضاوت پوریا افشاریان نیز گفت: به نظر من داوری مشکلی خاصی نداشت. تنها به چند خطا در میانه میدان اعتراض داشتیم و البته یک اعتراض به تاخیری که در انجام تعویض های آخر ما ایجاد شد.

رجب‌زاده در این باره اظهار کرد: زمانی که هم تیم دریا و هم تیم ما می خواستند۲ تعویض همزمان انجام دهند، داور چهارم به تیم دریا اجازه تعویض داد اما اجازه تعویض به تیم ما را نداد. در حالی که یکی از بازیکنان ما مصدوم بود و نیاز به تعویض داشتیم. در همان لحظات هم گل دوم را دریافت کردیم که اگر اجازه تعویض داده می شد، شاید این اتفاق رخ نمی داد.

سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی در پایان گفت: از بازیکنانم راضی هستم، چون فوتبال خوب و شناوری بازی کردند. حریف هم بسیار با انگیزه بود و با دفاع فشرده، سعی داشت حتما از ما امتیار بگیرد. ما هم باید مقداری در تمرینات روی ضربات آخر کار کنیم. امیدوارم از بازی های بعد در امر گلزنی هم بهتر شویم و بتوانیم موقعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های دریا بابل و فجرشهید سپاسی شیراز از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، عصر روز شنبه، ۲۹ مهرماه با تساوی دو دو به پایان رسید. در جدول رده بندی تیم های خیبرخرم آباد، سایپا تهران و فجرشهید سپاسی شیراز به ترتیب با هجده، هفده و شانزده امتیاز، اول تا سوم هستند و دریا بابل بدون کسب پیروزی و تنها با ۴ امتیاز، در انتهای جدول هجده تیمی قرار دارد.

مسابقات هفته نهم رقابت ها، روز جمعه هفته جاری(۵ آبان) برگزار خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha