• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402073021878
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز به همراه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس امور ایثارگران شهرداری، با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام محمد شکوئی‌زاده و رسول خیاطی‌خسروشاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار عصر امروز(یکشنبه، ۳۰ مهر) به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین رسول برگی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به همراه جلیل باحجب مسئول امور ایثارگران شهرداری تبریز، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان محمد شکوئی‌زاده و رسول خیاطی‌خسروشاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان والامقام در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جبهه‌های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.

وی با بیان این‌که همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه‌های مدیران شهرداری تبریز است، افزود: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامی‌داشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

شهردار تبریز ادامه داد: علاوه بر این‌که بنده به همراه برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

وی در این دو دیدار خانواده‌های شهداء را از ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی نظام برشمرد و اظهار کرد: خانواده‌های شهداء را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل چه سختی‌هایی و هجرانی خم به اَبرو نیاورده و پرصلابت پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت است و به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموار شده است.

در پایان، شهردار تبریز با اهدای لوح‌هایی جداگانه از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام محمد شکوئی‌زاده و رسول خیاطی‌خسروشاهی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهید محمدشکوئی‌زاده در ۳۱ مرداد ۱۳۴۳ در شهر مراغه به دنیا آمد و در تاریخ ۳۰ دی ۶۷ در منطقه میاندوآب به درجه رفیع شهادت رسید و شهید مفقودالاثر رسول خیاطی‌خسروشاهی در یکم مرداد ۱۳۴۷ در تبریز دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۶۷ در مریوان در عملیات بیت‌المقدس ۵ به فیض شهادت نائل آمد.

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدسدیدار شهردار و اعضای شورای شهر تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha