• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402080100139
  • خبرنگار : 50026

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان:

تحقق مصوبه ستاد درآمد خراسان جنوبی/ حساب های پیمانکاران استانی شد 

تحقق مصوبه ستاد درآمد خراسان جنوبی/ حساب های پیمانکاران استانی شد 

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی در خصوص افتتاح حساب پیمانکاران در بانک های استان گفت: از 143 قرارداد پیمانکاری جدید 90 درصد حساب‌های آنها در بانک‌های عامل استان افتتاح شده است.  

مرتضی ذاکریان، شب گذشته 30 مهر ماه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی «جزء2 بند (د)تبصره (6) قانون بودجه 1400 اظهارکرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات استانی و ملی در حوزه تملک دارایی های سرمایه‌ای و همچنین اعتبارات هزینه‌ای بر اساس تکالیف قانونی و برنامه‌های ابلاغی از سوی دستگاه های اجرایی به صورت برون سپاری هزینه و به حساب پیمانکاران واریز می شود. 

وی ادامه داد: در راستای رونق گردش عملیات بانک های استان انتقال پرونده های مالیاتی پیمانکاران و همچنین حساب های بانکی آنها برای پرداخت ها باید در استان باشد. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی  تاکید کرد: بر مبنای مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی باید پیمانکارانی که در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند حساب‌های آنها در بانک های عامل استان افتتاح شود. 

ذاکریان با اشاره به اینکه در راستای عملیاتی شدن این مصوبه باید تمامی دستگاه های اجرایی و شهرداری‌ها پای کار باشند، عنوان کرد: علی رغم پیگیری‌های متعدد از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تنها 5 دستگاه اجرایی پاسخ مکاتبه اداره کل در این زمینه را اعلام کرده‌اند. 


وی عنوان کرد: در تابستان سال جاری 143 قرارداد پیمانکاری جدید توسط 5 دستگاه اجرایی استان منعقد شده که بیش از 90 درصد حساب‌های پیمانکاران در بانک های استان انجام شده است. 

ذاکریان یادآور شد: باید تلاش شود تا افتتاح حساب‌ها به سمت بانک‌های دولتی هدایت شود، چرا که بانک‌های خصوصی در زمینه ارائه خدمات به مردم عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha