• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402080100143
  • منبع : نمایندگی سمنان

کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجربه فوت در جاده‌های برون‌شهری استان سمنان

کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجربه فوت در جاده‌های برون‌شهری استان سمنان
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجربه فوت درجاده های این استان پهناور خبر داد.

محمد حمیدی یکم آبان‌ماه در نشستی با مسوولان شهرستان شاهرود از تلاش برای کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای خبر داد و اظهار کرد: اقدامات مسوولان استان در این حوزه منجر به کاهش بیش از چهل درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای برون‌شهری این استان طی بازه زمانی ۱۰ماهه‌ی اخیر و از ابتدای آذرماه ۴۰۱ تا مهرماه ۴۰۲ شده است.

 وی به نقش دستگاه‌های مختلف اجرایی در این مهم پرداخت و تصریح کرد: از زحمات دستگاه های مرتبط در این حوزه و از جمله پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر دستگاه های مسوول که نقش تعیین‌کننده‌ای در این حوزه داشتند قدردانی می‌کنیم .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه تصادفات سالانه هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل می‌کنند بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش بیشتر سوانح جاده‌ای در استان تاکید کرد.
وی با اشاره به عبور سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر از محورهای استان خاطرنشان کرد: محورهای استان از جمله محورهای پرتردد در کشور هستند.

حمیدی افزود: بیش از ۶۰۰ کیلومتر از محور پرتردد تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است

وی به تعدد تصادفات در محورهای شرق استان اشاره و یادآوری کرد: در همین راستا  کمیته ای متشکل از راه و شهرسازی شرق استان، فرمانداری شهرستان شاهرود و نماینده پلیس راه استان تشکیل شده و مقرر شده تا از محورهای پرحادثه بازدید به عمل آورند  و نظرات کارشناسی در جلسه بعدی کمیسیون ارائه گردد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از موافقت با کلیات طرح ساماندهی و ایجاد میدان در ورودی شهرک صنعتی دامغان خبر داد و گفت: مقرر شد تمهیدات لازم جهت آرام سازی و نکات فنی موضوع در کمیته کارشناسی کمیسیون بررسی و تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha