• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402080100177

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس:  

برخی کشورهای غربی شریک جنایات اسرائیل هستند

برخی کشورهای غربی شریک جنایات اسرائیل هستند

ایسنا/قم رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی گفت: تا قبل از این، تصور این بود با یک رژیم خون‌آشام اما قدار و قوی مواجه هستیم، ولی حوادث اخیر نشان داده است که اسرائیل یک رژیم به شدت سفاک، ترسو، متزلزل و ضعیف است.  

دکتر عطاء الله رفیعی آتانی در نشست شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس اظهار کرد: کشتار مردم عادی در بیمارستان از سوی یک ارتش جز ضعف و تزلزل معنایی ندارد. 

وی گفت: امروز شاهد یک جنگ اساسی میان جبهه اسلام و کفر هستیم و خطای استراتژیک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان جنایات‌های این رژیم کودک کش است، اگر این رژیم متزلزل و ضعیف نبود بیمارستان‌ها را بمباران نمی‌کرد. 

وی ادامه داد: از تحلیل‌ها و حوادث میدانی اینگونه برمی‌آید که این اقدام هولناک و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی جنگ را وارد یک فضای جدید خواهد کرد و معادلات منطقه و جهان در حال تغییر و به هم خوردن است. 

دکتر رفیعی آتانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و کنشگری فعال وزیر امور خارجه گفت: همه بیانات و دامنه این کنش‌ها نشان از عزم جدی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه دارد و قطعا هیچ مسلمان آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر این جنایات بی‌تفاوت باشد. 

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: جنایاتی که در جنگ اخیر، اسرائیل در غزه مرتکب شده در تاریخ بسیار کم نظیر و عجیب است، آنها ابتدا از مردم می خواهند مناطق مسکونی را خالی و به بیمارستان‌ها بروند و بعد آنها را در بیمارستان‌ها موشک باران می‌کند. 

وی گفت: سکوت مجامع بین‌المللی و برخی واکنش‌ها و اقدامات کشورهای غربی نشان می‌دهد که آنها شریک در این جنایت هستند، ولی قطعا جنایات این رژیم بدون پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha