• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402080100208
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

جهاد تبیین راهکار خوب شکستن تحریف‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی است

جهاد تبیین راهکار خوب شکستن تحریف‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: جهاد تبیین می‌تواند راهکار خوبی برای شکستن تحریف‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی باشد.

مسلم مرادی امروز یکم آبان‌ماه در جمع بسیجیان بروجرد که در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی و ورزشی بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی نسل‌کشی می‌کند ولی جریان فلسطین تهاجم کرد و تعداد زیادی از نیروهای این رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و شکست امنیتی، نظامی را بر آن‌ها تحمیل کرد و ثابت شد پایه‌های آنان به لرزه درآمده است.

وی تصریح کرد: کشته شدن کودکان غزه برای رژیم کودک‌کش اسرائیل مسئله‌ای نیست و قدم‌هایی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی برداشته شده است که به‌ زودی نابود می‌شوند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر فقط اهداف خود را دنبال می‌کنند و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان برای آنان اهمیتی ندارد.

مرادی با بیان اینکه مقاومت فلسطین بعد از ۷۵ سال با طوفان‌الاقصی ستون‌های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت، افزود: از ۳۵ سال پیش تاکنون طرح عبور از نظام با ماهیت تحریف اندیشه‌های امام‌ خمینی (ره) در دستور کار معاندان داخلی و خارجی قرار گرفت و معاندان مسئله بن‌بست نظام را مطرح و سیاه‌نمایی برای اوضاع را بیان می‌کردند.

وی با بیان اینکه دو قطبی کردن نظام مقدس اسلامی ایران از اهداف دیگر معاندان بود، افزود: تلاش‌های هدفمند برای زندانی کردن اندیشه‌های امام خمینی (ره) در مرکز حفظ و نشر اندیشه‌های امام (ره) نیز از اقدامات معاندان بود.

مرادی ادامه داد: مقام معظم رهبری در طول عمر با برکت رهبری خود همواره با حکمت و آگاهی بیدار بوده و اجازه ندادند اندیشه‌های امام (ره) تحریف شود.

وی اظهار کرد: بزرگ کردن قدرت استکبار جهانی در حالی بود که شهید حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی مقاومت اسلامی داعش را یک تنه شکست داد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمود اگر خط تحریف شکسته نشود تحریم‌ها شکسته نمی‌شود، جهاد تبیین می‌تواند راهکار خوبی برای شکستن تحریف‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی باشد.

مرادی خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی در طول ۳۵ سال گذشته ده‌ها توطئه و فتنه برای ضربه زدن به انقلاب در دستور کار داشتند و رهبری به خوبی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاد و اجازه تحریف راه و اندیشه‌های امام (ره) را ندادند.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی بوده که با شعار دین، مردم را در صحنه نگه داشته است، امروز در فضای جنگ ترکیبی قرار داریم و نخبگان باید کتاب منتشر و نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: گام اول انقلاب محکم برداشته‌شده است و در گام دوم انقلاب، نخبگان باید راهکار لازم در همه عرصه‌ها ارائه دهند و در مسیر خدمت و استمرار انقلاب تلاش می‌کنند.

مرادی ادامه داد: امروز وظیفه داریم همگی به کمک انقلاب بشتابیم و نباید اجازه دهیم خون شهدا تحریف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha