• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402080100287
  • خبرنگار : 50024

یک قطار جدید به متروی کرج اضافه می‌شود

یک قطار جدید به متروی کرج اضافه می‌شود

ایسنا/البرز سخنگوی شورای شهر کرج در پاسخ به اینکه آیا برای افزایش روزهای استفاده شهروندان از ایستگاه‌های چهارراه طالقانی و رجایی شهر برنامه ریزی شده، گفت: به زودی رام دوم قطار را تحویل می‌گیریم و بعد از آن تعداد روزهای استفاده از این ایستگاه‌ها افزایش می‌یابد.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی اظهار کرد: این پروژه در حدفاصل بلوار طالقانی تا بلوار انقلاب آماده بهره برداری شده و نورپردازی آن هم به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: با تکمیل مسیر دسترسی بلوار انقلاب، قطعه مد نظر به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول با اشاره به تصویب لایحه تامین مالی این پروژه توضیح داد: با این اقدام، با تزریق  ۴۵۰۰ میلیارد ریال به این پروژه موافقت شده است.

ایزدیار گفت: برای تامین مالی این پروژه که حدود ۱۰ درصد از بودجه عمرانی مدیریت شهری را به خود اختصاص داده، مقرر شد از محل بند ت تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام  شود که این ردیف درآمدی، حاصل تبدیل آرای اعاده به جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰  در سال های گذشته است.

وی ادامه داد: بخشی از بودجه مورد نیاز نیز از طریق تهاتر تامین می‌شود و البته قیودی که شورا اعمال کرده نیز لازم الاجرا خواهد بود.

عضو شورای شهر کرج همچنین اظهار کرد: در راستای اجرای تامین مالی این پروژه ۵۰ درصد یعنی ۲۲۵۰میلیارد ریال به پروژه تزریق خواهد شد و مابقی منوط به انجام تعهدات دولت و تعیین تکلیف فصل مشترک با پیمانکاران پروژه خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر کرج در ادامه در پاسخ به اینکه آیا برای افزایش روزهای استفاده شهروندان از ایستگاه‌های چهارراه طالقانی و رجایی شهر برنامه ریزی شده، گفت: به زودی رام دوم قطار را تحویل می‌گیریم و بعد از آن  تعداد روزهای استفاده از این ایستگاه‌ها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۰۰:۰۶

انشالله قطار داخلی کرج تا بلوار موذن ادامه پیدا کند و با رفتن زندان رجایی شهر،انجا،محل مناسبی برای ایستگاه قطار میباشد

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۰۶:۱۱

مثل افتتاح ایستگاه گلشهر تا طالقانی که افتتاح نشده بسته شد.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۰:۳۸

اینها خوبه ولی ای کاش ادامه قطار گلشهر به هشتگرد یک ایستگاه در میدان حصارک می زدن که کلی مسافر داره که برای دانشگاه خارزمی و سایر جاها از میدان حصارک می رند و طرف مجبور از متروی کرج یک گلشهر با چند کورس ماشین به میدان حصارک و بلعکس بره و همین خودش باعث بار ترافیکی زیادی شده

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۳ ۰۳:۵۸

اگر متروی هشتگرد را تقویت کنید و زمانش هم بیشتر شود می‌تواند مشکل مسکن بهتر شود چون هنوز قیمت مسکن خوب هست !!!