• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402080100427
  • منبع : نمایندگی سمنان

دریافت مجوز صنایع خلاق معاونت علمی رئیس جمهور از سوی یک واحد فناور دانشگاه سمنان

دریافت مجوز صنایع خلاق معاونت علمی رئیس جمهور از سوی یک واحد فناور دانشگاه سمنان

ایسنا/سمنان شرکت پویانمایی صنعت پارسه، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد.

دکتر امین جانقربانی، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، اول آبان ماه ضمن تبریک این موفقیت اظهار کرد: شرکت پویانمایی صنعت پارسه، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در حوزه «واقعیت افزوده، مجازی و ترکیبی»، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد.

وی ادامه داد: این شرکت فناور به مدیرعاملی خانم مهندس پریسا کرم الدین، در سال ۱۳۹۹ در مرکز رشد پذیرش شد و فعالیت فناورانه خود را آغاز نمود و تاکنون موفقیت های دیگری نیز در حوزه کاری خود بدست آورده است که می توان به اخذ مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان سمنان اشاره کرد.

دکتر جانقربانی افزود: شرکت پویانمایی صنعت پارسه، در زمینه «طراحی و تولید نرم افزار شبیه ساز سه بعدی آموزشی با قابلیت تعاملی» فعالیت دارد و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان یک سازمان حامی، با حمایت های مادی و معنوی از فناوران، حرکت در مسیر تجاری سازی ایده های فناورانه و ورود به بازارهای داخلی و بین المللی، را تا حدودی مرتفع می نماید و اکنون با کسب مجوز خلاق، امکان بهره مندی از خدمات و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز برای این شرکت فراهم شده است.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار شرکت های خلاق مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه به ۷ مورد افزایش یافته است و امیدواریم تا پایان امسال، تعداد زیادی از شرکت های فناور که در حوزه های قابل پذیرش صنایع خلاق هستند، موفق به کسب این مجوز ارزشمند از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گردند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان همچنین از درخشش فناور خلاق پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در دومین رویداد ملی سه‌گام خبر داد و گفت: زیبا اسلامی مدیرعامل «شرکت خلاق ادیم کارا آترین» است که موفق شد در بخش نقاشی روی چرم دومین رویداد ملی سه گام عنوان «شایسته تقدیر» را بدست آورد و از سوی مسئولان وزارت میراث، صنایع دستی و گردشگری تجلیل شد .

دکتر  جانقربانی افزود: شرکت خلاق ادیم کارا آترین در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر و در زمینه «تولید محصولات معرق و سوخت چرم» فعالیت دارد.

وی افزود: خانم اسلامی چندی پیش نیز، با اخذ مجوز خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت‌های شرکت را توسعه داد و موفق به افتتاح اولین کارگاه خلاق چرم استان سمنان و اشتغالزایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha