• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402080100434
  • خبرنگار : 50378

قائم مقام ستاد دهه پایانی ماه صفر شهرداری مشهد:

پرسنل مدیریت شهری خود را وقف آسایش زائران کردند

پرسنل مدیریت شهری خود را وقف آسایش زائران کردند
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام ستاد دهه پایانی ماه صفر گفت: تمامی پرسنل مدیریت شهری در همه سطوح برای ایجاد آسایش در زمان زیارت زائران از تمام توان خود استفاده کردند.

حسین باغگلی در آیین شکرانه خدمت ستاد اربعین و دهه آخر صفر شهرداری مشهد، اظهار کرد: جمع بندی ما در عملکرد امسال همکاران این را نشان داد که همه افراد حاضر در این مسیر با موفقیت ماموریت‌های واگذار شده را به بهترین شکل انجام دادند.

وی با بیان اینکه در جریان محرم و صفر شهرداری کارهای متعددی در بخش‌های مختلف انجام داد، خاطرنشان کرد: از زحمات تمامی افرادی که در میدان حضور داشتند و با زحمات مطلوب توانستند شرایط بسیار خوبی را برای زائران به وجود بیاورند بسیار تشکر می‌کنم.

باغگلی عنوان کرد: در مشهد هرجایی که حضور پیدا می‌کردیم مشاهده می‌شد که همکاران مدیریت شهری خدمت به زائران را با شوق و افتخار انجام می‌دهند.

وی در جریان این سخنرانی با محکومیت رفتارهای اسرائیلی‌ها در مقابله با فلسطینی‌ها و ساکنین نوار غزه ادامه داد: افرادی که از رویکرد صهیون خبر دارند می‌دانند که با یک نگاه افراطی یهودیان اعتقاد دارند که تنها قومی که لیاقت زندگی در دنیا دارند صهیونیست‌ها است.‌

وی تصریح کرد: امید است به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل و از بین رفتن این نگاه افراطی صهیونیست‌ها باشیم.

مدیریت شهری در خدمت به زائران سنگ تمام گذاشت

محسن داوری، فرماندار مشهد عنوان کرد: خدمت بی‌وقفه خادمان مدیریت شهری در ایام پایانی صفر، خدمتی با کیفیت و تراز اول را برای زائران به وجود آورد.

وی افزود: در ایام حج، بیش از یک میلیون نفر از حجاج رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و در این شرایط، از مدیریت زباله و پسماند گرفته تا تأمین مایحتاج ارزان و حتی رفتار میزبان، چالش‌های فراوانی وجود دارد.

فرماندار مشهد ادامه داد: با این حال شهر امام رضا(ع) به‌رغم میزبانی از میلیون‌ها نفر زائر در یک برهه زمانی کوتاه و فشرده، هم توانست پاکیزگی خود را در بالاترین کیفیت حفظ کند، هم ارزاق موردنیاز زائران را ضمن صیانت از آرامش بازار شهر تأمین و هم فرهنگ میزبانی و مهمان‌نوازی را به حد اعلا ادا کند.

داوری با بیان اینکه عملکرد امسال دستگاه‌های اجرایی با تمامی سال‌های گذشته متفاوت و کامل‌تر بود، گفت: مدیریت شهری وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد و از سوی دیگر تمام تلاش خود را برای به میدان آوردن سایر دستگاه‌ها انجام داد.

فرماندارمشهد با اشاره به دیدار با خبرنگاران خارجی که اخیرا به مشهد سفر کرده بودند، یادآور شد: از خبرنگاران سوال پرسیدم که در مشهد چه ‌دیدید و آن‌ها پاسخ دادند که پاکیزگی و نظافت شهر مشهد از مهمترین مسائلی بوده که در مدت حضور در این شهر نظرشان را جلب کرده است.

داوری با تقدیر مجدد از تلاش‌های مدیریت شهری تصریح کرد: عزیزان در شهرداری در همه بخش‌ها سنگ تمام گذاشتند و خدمت را در نوع خود به نحو احسن انجام دادند.

پشتیبانی از خدمتگزاران به زائران، وظیفه و تکلیف ما است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد عنوان کرد: مهمان‌‎نوازی و میزبانی شایسته از زائران امام رضا(ع) مهم‎ترین دستاورد دهه آخر صفر برای مشهدی‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری پشتیبانی از هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی در میزبانی از زائران و در پیک‌های زیارتی را وظیفه و تکلیف خود می‌داند، افزود: سند آشکار این اخلاص در عمل را به‌ موازات حمایت‌های کلان، می‌توان در کنش‎گری میدانی خادمان شهر مشهد دید که هم در کار و مسئولیت خود در ساعات مداوم کاری و هم به‌صورت شخصی و غیرانتفاعی در ساعات غیر کاری، مجاهد صدیق عرصه میزبانی و پذیرایی بودند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ادامه داد: در فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌‎سازی قرارگاه خدمات جامع سفر از همکاری فراگیر همه سازمان‌های دولتی، دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی استفاده شد و از آستان قدس رضوی گرفته تا موکب‌‎داران مردمی، همکاران صادق مدیریت شهری در استقبال و میزبانی از زائران بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha