• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402080100788
  • منبع : باشگاه سپاهان

رضاییان: شخصیت واقعی سپاهان را نشان دادیم

رضاییان: شخصیت واقعی سپاهان را نشان دادیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌هایی که زده می‌شود کار تیمی است و خوشحالم که بردیم، یک کار تیمی واقعی را از سپاهان دیدیم.

به گزارش ایسنا، سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا موفق به برتری ۳ بر یک برابر آلمالیق ازبکستان شد و سه امتیاز ارزشمند را در زمین حریف به دست آورد. رامین رضاییان، بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با آلمالیق اظهار داشت: دومین بازی بود که بازی کردیم، بازی اول را مساوی کردیم، بازی با الاتحاد هم برگزار نشد. بازی سختی بود و آلمالیق تیم خوبی بود، بعد از گلی که زدیم نتوانستیم تمرکز را حفظ کنیم اما خداراشکر توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و گل بزنیم و در این بازی شخصیت واقعی سپاهان را نشان دادیم.

آلمالیق یک - سپاهان ۳/ سپاهان به حریف ازبکستانی مجال نداد

رضاییان تصریح کرد: فوتبال خوبی بازی کردیم و ۳ امتیاز این بازی حیاتی را کسب کردیم و دل هواداران خوب سپاهان را شاد کنیم.

این پیروزی حکم یک گل را داشت

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد ۲ گلی که برای سپاهان به ثمر رساند گفت: گل‌هایی که زده می‌شود کار تیمی است و خوشحالم که بردیم، یک کار تیمی واقعی را از سپاهان دیدیم؛ همه جنگیدند و مطمئنا هر ۲ گل من برای من لذت‌بخش بود، خوشحالم که تیم ۳ امتیاز را گرفت و بازی را بردیم و قشنگ‌ترین گل بود، این پیروزی برای من حکم یک گل را داشت.

امیدوارم زودتر درباره سپاهان - الاتحاد تصمیم بگیرند

رامین رضاییان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آلمالیق ازبکستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: همانطور که در نشست خبری قبل بازی هم گفتم، بازی‌های ما در این رقابت‌ها مثل بازی‌های حذفی است و ما در این رقابت‌ها هیچ بازی آسانی نداریم.

وی ادامه داد: بدون شک از نتیجه مسابقه بسیار راضی هستم و خوشحالم که هوادارانمان در این مسابقه خوشحال شدند و با خوشحالی زمین را ترک کردند.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: امیدوارم که مسئولان AFC درباره مسابقه سپاهان و الاتحاد زودتر تصمیم بگیرند و تکلیف این بازی را مشخص کنند.

او درباره مصدومان آلمالیق در این مسابقه خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکن سپاهان نمی‌توانم در این زمینه نظر دهم.  تیم ما هم در این مسابقه ۴ بازیکن مصدوم همچون رضا شکاری، شهریار مغانلو، امید نورافکن و محمد کریمی داشت. من برای بازیکن مصدوم تیم حریف آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریعتر، بازیکنان مصدوم دو تیم به ترکیب بازگردند

خوشحالم کنار این بازیکنان باکیفیت بازی می‌کنم

رضاییان ادامه داد: نتیجه امروز یک کار تیمی بود و همه عوامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و خوشحالم کنار این بازیکنان که این‌قدر صادقانه و باکیفیت هستند، بازی می‌کنم.

وی اضافه کرد: بدون شک بازی به بازی بهتر می‌شویم و بدون شک با انرژی خوب، می‌توانیم هر روز بهتر شویم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی درباره قهرمان نشدن تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: باید همیشه از زندگی درس بگیریم؛ شما می‌بینید که کشور عربستان چقدر در فوتبال هزینه کرده اما باشگاه‌های ایران در این زمینه محدودیت هزینه کردند و مشکلاتی در خصوص زمین و زیرساخت دارند.

وی خاطرنشان کرد: من همیشه مثبت فکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و در این مسابقات قهرمان شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha