• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402080200888
  • خبرنگار : 71979

رحمتی چه کار کند که بازیکن تکل خشن می‌زند؟

رحمتی چه کار کند که بازیکن تکل خشن می‌زند؟

اسماعیل اسماعیلی، مربی سابق نساجی می‌گوید هواداران باید از این تیم برای عبور از وضعیت فعلی حمایت کنند.

اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست نساجی ایران مقابل نوبهار ازبکستان اظهار کرد: با شرایطی که نساجی در لیگ برتر ایران داشت امشب یک بازی منطقی انجام داد اما حوادث جریان بازی باعث شد نتیجه دلخواه تیم نباشد. نبود یک بازیکن به تیم ضربه می‌زند.

اخراج و گل به خودی کار نساجی را تمام کرد

مربی چه کار کند که بازیکن تکل خشن می‌زند

او ادامه داد: یک مربی کار خودش را انجام می‌دهد و مسائلی مانند تکل خشن برعهده بازیکن است که نمی‌توان در این مورد به مربی یا کادرفنی ایراد گرفت. در آن لحظه از بازی نیازی به آن تکل خشن نبود اما به نظرم چون تیم به دلیل عدم نتیجه گیری در لیگ برتر تحت فشار بود، اتفاقات بازی اینطور رقم خورد.

چون VAR نداریم این اتفاقات می‌افتد

اسماعیلی اضافه کرد: این نتیجه چیزی از ارزش‌های تیم کم نکرد و آن‌ها باید این نتیجه را فراموش کنند تا به باختن عادت نکنند. نساجی در مسابقات خارجی نسبت به بازی‌های داخلی متفاوت بازی می‌کند. به نظرم این که ما در ایران VAR نداریم هم در اخراج امروز بی‌تاثیر نبود. بازیکنان ما شاید در لیگ برتر کاری انجام دهند که شاید در نهایت فقط داور در لحظه تصمیم بگیرد اما با حضور این فناوری همه چیز رصد می‌شود.

سرمربی سابق نساجی درباره اینکه آینده این تیم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تیم نیاز به تقویت دارد و شرایطی که به وجود آمده، مناسب نیست. با توجه به مصدومیت‌هایی که تیم داشته، آقای رحمتی در هر بازی یکسری بازیکنان را جابجا کرده است و ترکیب ثابت آنچنانی نداشت. این اتفاقات کار کادرفنی را سخت می‌کند که بازیکنان هم خودشان نمی‌توانند با هم هماهنگ شوند. بچه‌ها باید یک مقدار. بیشتری به فوتبال و هواداران فکر کنند و تحت فشار قرار نگیرند. اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد. هنوز شرایط صعود مهیاست و می‌توانیم از گروه بالا برویم. 

همشهری‌هایم صبور باشند

او با درخواست از هواداران نساجی در پایان گفت: یک خواهش از همشهری‌های خودم و تماشاگران نساجی دارم. باید یک مقداری صبر بیشتری داشته باشند. تیم از ابتدای فصل دچار تغییرات بسیار زیادی شد که شاید تغییرات به این اندازه جایز نبود اما وقتی قرار است یک تیم ساخته شود، باید کنار بازیکنان و تیم باشیم تا به یک سیر صعودی برسند. باید به آن‌ها زمان داد و صبور باشیم تا شاید به یک روند مناسب برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha