• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402080200970
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در اصفهان:

حمله زمینی صهیونیست‌ها به نوار غزه بعید است / آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی

حمله زمینی صهیونیست‌ها به نوار غزه بعید است / آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی

ایسنا/اصفهان جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در اصفهان گفت: صهیونیست‌ها بعید است به نوار غزه حمله زمینی کنند، چراکه توانایی رویارویی مستقیم با رزمندگان مقاومت اسلامی را ندارند.

سردار اصغر عرب‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره تحولات نوار غزه و احتمال حمله زمینی رژیم صهیونیستی به این منطقه، اظهار کرد: بعید است صهیونیست‌ها چنین ریسکی کنند و به نوار غزه حمله کنند، چراکه همیشه از رویارویی مستقیم و درگیری زمینی با رزمندگان مقاومت پرهیز کرده‌اند و دارای نیروهایی نیستند که توانایی مقابله با رزمندگان فلسطینی در میدان را داشته باشند.

وی افزود: به همین دلایل صهیونیست‌ها بیشتر سعی می‌کنند با موشک یا حملات هوایی به نوار غزه حمله کنند. اکنون در درون دولت صهیونیستی اختلافات زیادی وجود دارد و فرار سربازان از ارتش آغاز شده است. تحولات اخیر نوار غزه پیش درآمدی بر فروپاشی قطعی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود و اکنون که لجام گسیخته زنان و کودکان فلسطینی را شهید و به بیمارستان‌ها و منازل مسکونی حمله می‌کنند بیش از هر چیز نشان دهنده سردرگمی این رژیم است، چراکه اگر بر اوضاع مسلط بودند بسیار هوشمندانه عمل می‌کردند.

جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در اصفهان، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از درون به هم ریخته است و اقدامات عجولانه و دور از خِرد آنان نشان از آغاز فروپاشی این رژیم دارد. به هر حال صهیونیست‌ها بعید است به نوار غزه حمله زمینی کنند و اگر این کار را انجام دهند نیروهای مقاومت تمام تانک‌های آنان را از بین خواهند برد و در این صورت رسوایی بدتری برای صهیونیست‌ها رقم می‌خورد.

عرب‌پور خاطرنشان کرد: نوار غزه اشغال شدنی نیست و صهیونیست‌ها توان از بین بردن گروه حماس را ندارند که در جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله و ۲۲ روزه با حماس چنین تجربه‌ای را داشتیم. صهیونیست‌ها تنها می‌توانند زنان و کودکان بی‌دفاع را مظلومانه به شهادت برسانند و شک نکنید که عملیات «طوفان الاقصی» آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha